Узагальнення та систематизація знань за І семестр

Додано: 15 квітня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 10 разів
18 запитань
Запитання 1

Представниками Просвітництва були …

    

варіанти відповідей

А Даніель Дефо, Джонатана Свіфта, Монтеск’‎є, Й. В. Ґете;

Б Олександр Дюма, Марк Твен, Вольтер, Ж.-Ж. Руссо;

В Даніель Дефо, Марк Твен, Ж.-Ж. Руссо, Омар Хаям;

Г Монтеск’‎є, Й. В. Ґете, Олександр Дюма, О’Генрі.

Запитання 2

Автор у творі Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера» завжди брав з собою у плавання багато…

варіанти відповідей

А вудочок;

Б їжі;

В книжок;

Г одягу.

Запитання 3

 Ліліпутією у творі Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера» править …

варіанти відповідей

А барон;

Б імператор;

В король;

Г князь.

Запитання 4

До якої лірики належить «Травнева пісня» Гете?


варіанти відповідей

А пейзажної;

Б інтимної;

В філософської;

Г громадянської.

Запитання 5

Страх людини перед таємничими силами природи – це тема твору Гете …


варіанти відповідей

А «Травнева пісня»;

Б «Задзвени із глибини»;

В «Вільшаний король»;

Г «Нічна пісня подорожнього».

Запитання 6

Засудження тиранії та самодержавства, уславлення самопожертви та сили духу у боротьбі з деспотичною владою – це ідея твору Гете …


варіанти відповідей

А «Травнева пісня»;

Б «Задзвени із глибини»;

В «Вільшаний король»;

Г «Прометей».

Запитання 7

Урочистий твір уславлення, писаний на честь якоїсь видатної особи чи події, виражаються почуття поваги, захоплення – це …

варіанти відповідей

А ода;

Б сонет

В вірш-медитація;

Г поема.

Запитання 8

В оді «До радості» поет зумів передати душевний підйом, який виражав не лише очікування царства розуму та свободи, а й споконвічне прагнення людства жити …


варіанти відповідей

А безтурботно;

Б в постійному пошуку;


В минулим;

Г в радісній згоді й мирі.

Запитання 9

Найвидатніші представники романтизму в зарубіжній літературі – це …

    


варіанти відповідей

А  Джордж Ґордон Байрон, Віктор Гюґо, Ернст Теодор Амадей Гофман;

Б Микола Гоголь, Вальтер Скотт, Генріх Гейне;

В Фрідріх Шиллер, Жорж Санд, Джек Лондон;

Г О’Генрі, брати Грімм, Адам Міцкевич.

Запитання 10

Жанр твору Генріха Гейне «Не знаю, що стало зі мною…» - це …



варіанти відповідей

А балада;

Б ліричний твір;

В поема в прозі;

Г новела.

Запитання 11

Прощання ліричного героя з коханою – це тема твору Генріха Гейне …



варіанти відповідей

А «Не знаю, що стало зі мною…»;

Б «На півночі кедр одинокий…»;

В «Коли розлучаються двоє …»;

Г «Чому троянди немов неживі».

Запитання 12

Уособлення чоловіка та жінки, які в розлуці і, можливо, ніколи не зустрінуться – це ідея твору Генріха Гейне …



варіанти відповідей

А «Не знаю, що стало зі мною…»;

Б «На півночі кедр одинокий…»;

В «Коли розлучаються двоє …»;

Г «Чому троянди немов неживі».

Запитання 13

Внутрішній монолог поета, який живе у духовній пустці, без любові та друзів наявний у творі Джорджа Байрона …


варіанти відповідей

А  «Хотів би жити знов у горах…»;

Б «Мій дух як ніч…»;

В «Прометей»;

Г «Спомин».

Запитання 14

Який твір Джорджа Байрона належить до жанру елегії …



варіанти відповідей

А  «Хотів би жити знов у горах…»;

Б «Мій дух як ніч…»;

В «Прометей»;

 

Г «Спомин».

Запитання 15

Хто врятував Мазепу у творі Джорджа Байрона?

варіанти відповідей

 А Козаки;         

Б кочовики;       

   

В турки;             

    

Г поляки

Запитання 16

Жанр твору Шарлотти Бронте «Джейн Ейр» -



варіанти відповідей

А соціально-психологічний роман;

Б соціально-побутова повість;

В пригодницький роман;

Г психологічна повість.

Запитання 17

Улюбленою книгою Джейн Ейр із твору Шарлотти Бронте була …


варіанти відповідей

А «Останній дюйм»;

Б «Том Соєр»;


В «Мандри Гуллівера»;

Г «Полліанна».

Запитання 18

Ідея твору Шарлотти Бронте «Джейн Ейр» -

варіанти відповідей

А любов до природи та бережливе ставлення до неї;

Б рівність людей, право жінки на власний життєвий вибір (емансипація);

В любов керує світом;

Г дружба – найцінніше у стосунках між людьми.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест