Узагальнення та систематизауія знань з теми 4,5.

Додано: 27 лютого 2023
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 14 разів
12 запитань
Запитання 1

Що таке травма?

варіанти відповідей

Миттєва дія на організм людини зовнішнього чинника, що спричиняє в органах і тканинах анатомічні чи фізіологічні зміни, які супроводжують місцева і загальна реакція організму.

Продовжена дія на організм людини зовнішнього чи внутрішнього чинника, що спричиняє в органах і тканинах анатомічні чи фізіологічні зміни, які супроводжують місцева і загальна реакція організму.

Це раптова, миттєва дія на організм людини внутрішнього чинника.

Це раптова, миттєва дія на організм людини внутрішнього чинника.(біологічного, екологічного, техногенного).

Запитання 2

Що таке політравма?

варіанти відповідей

Травматичне ушкодження організму з наявністю двох і більше зон ураження в одній або кількох анатомічних ділянках.

Травматичне ушкодження організму з наявністю однієї зони ураження.

Травматичне ушкодження організму з наявністю двох і більше зон ураження тільки в одній анатомічній ділянці.

Травматичне ушкодження організму з наявністю однієї зони ураження в одній анатомічній ділянці.

Запитання 3

До характерних рис політравми належать:

варіанти відповідей

Розвиток травматичного шоку та крововтрати.

Розвиток септичного шоку та гіпотензії.

Розвиток оденичних ускладнень з певними ускладненнями.

Розвиток нетравматичних захворювань, без синдрому загального обтяження.

Запитання 4

Які найбільш типові ушкодження внаслілок ДТП Вам відомі?

варіанти відповідей

Черепно-мозкові, травми грудної клітки, переломи хребта.

Розтягнення м'язів та зв'язок.

Травми зубів та фаланг пальців.

Мозкові, променевих кісток, підвивихи суглобів.

Запитання 5

струсу мозку може супроводжуватись:

варіанти відповідей

Побліднінням обличчя, нудотою з можливою блювотою, пульс та дихання можуть бути уповільнені.

Побліднінням обличчя, нудотою з можливою блювотою, пульс та дихання можуть бути прискореними.

Почервонінням обличчя, кашлем з домішками крові, пульс та дихання можуть бути уповільнені.

Почервонінням обличчя, кашлем з домішками крові, пульс та дихання можуть бути прискорені.

Запитання 6

Перелом основи черепа відносять до:

варіанти відповідей

Тяжких черепно-мозкових травм.

Легких черепно-мозкових травм.

Середньої важкості черепно-мозкових травм.

До завжди поєднаних травм.

Запитання 7

Найефективнішим лікуувальним заходом у разі травми скелетно-м'язової системи є:

варіанти відповідей

іммобілізація кінцівки

Лікувальна фізкультура.

Вживлення металевих імпллантів.

Лікувальні мазі.

Запитання 8

Найпоширенішою причиною хребетної спинно-мозкової травми є:

варіанти відповідей

Падіння з висоти.

Вроджені вади.

Фізичні навантаження.

Спинно-мозкові грижі.

Запитання 9

Загальні симптоми характерні для всіх видів кровотеч:

варіанти відповідей

Блідість, запаморочення, частий слабкий пульс, зниження артеріального тиску.

Почервоніння обличчя, головна біль, частий пульс,, зниження артеріального тиску.

Блідість, запаморочення, частий напружений пульс,, підвищення артеріального тиску.

Кашель, частий пульс та дихання, зниження артеріального тиску.

Запитання 10

Масивною називають кровотечу, яка

варіанти відповідей

Є загрозливою для життя людини. Може бути артеріальною, венозною або комбінованою.

Є не загрозливою для життя людини. Може бути артеріальною, або капілярною.

Є загрозливою для життя людини. Може бути тільки артеріальною.

Є загрозливою для життя людини. Може бути тільки венозною.

Запитання 11

Слід уникати накладання джугута-тьурнікета на:

варіанти відповідей

на коліно та лікоть.

на верхні кінцівки.

на нижні кінцівки.

на одяг.

Запитання 12

Алгоритм зупинки вузлових кровотеч:

варіанти відповідей

Прямий тиск на рану потім тампонування ран потім компресійна пов'язка.

Тампонування ран потім компресійна пов'язка поті прямий тиск.

тампонування ран потім компресійна пов'язка ,за необхідності, здійснити прямий тиск на рану.

Тампонувавння ран потім компресійна пов'язка та іммоюбілізація кінцівки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест