Узагальнення вивченого про прикметник (урок української мови у 6 класі)

Додано: 1 березня 2021
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 64 рази
12 запитань
Запитання 1

Прикметник – це самостійна частина мови, що вказує на…


варіанти відповідей

А ознаку предмета;

Б предмет;

В кількість або порядок предметів при лічбі;

Г особу, предмет, ознаку, кількість, але не називає їх.

Запитання 2

Частку НЕ з усіма зазначеними прикметниками пишемо окремо в рядку:


варіанти відповідей

А не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гативний;

Б не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий;

В не/дбалий; не/щирий; не/правдивий;

Г не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима.

Запитання 3

Усі слова написано правильно в рядку:


варіанти відповідей

А мозаїчний, яблуньовий, нульовий;

Б кількісний, страшений, священний;

В пізній, смушевий, миттєвий;

Г контрасний, священик, поїздка.

Запитання 4

Яким членом речення є виділене слово?

Степ спочиває, набирається прохолоди після денної сліпучої спеки (Олесь Гончар).


варіанти відповідей

А означенням;

Б присудком;

В додатком;

Г обставиною.

Запитання 5

Літеру Н слід поставити на місці пропусків в усіх словах у рядку:


варіанти відповідей

А сезон..ий, здоровен..ий, блажен..ий.

Б качин..ий, щоден..ий, старан..ий;

В осін..ій, гречан..ий, пташин..ий;

Г священ..ий, склян..ий, смирен..ий.

Запитання 6

Частина мови виділеного в реченні слова названа в рядку…

Люди не знають, яке на них чекає майбутнє життя.


варіанти відповідей

А прикметником;

Б іменником;

В займенником;


Г дієсловом.

Запитання 7

Усі прикметники слід писати разом у рядку:


варіанти відповідей

А яскраво/фіолетовий, україно/мовний, загально/людський;

Б червоно/синій, науково/дослідний, молочно/кислий;

В кисло/молочний, чорно/земний, жовто/гарячий;

Г північно/західний, вічно/зелений, світло/жовтий.

Запитання 8

Суфікси, за допомогою яких утворюємо присвійні прикметники, позначено в рядку:


варіанти відповідей

А -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-;

Б -ськ-, -цьк-, -зьк-;

В -ів(-їв-), -ин, -ов;

Г -уч-, -ач-, -л-. 

Запитання 9

Ступені порівняння можуть мати всі прикметники в рядку:


варіанти відповідей

А чистий, теплий, бадьорий;

Б синій, премудрий, глухий;

В книжковий, мудрий, товстий;

Г лисий, високий, справжній.

Запитання 10

Способом переходу з однієї частини мови в іншу утворено виділене слово в реченні:



варіанти відповідей

А Чергові учні прибирали в класі.

Б Ми йдемо в майбутнє, озираючись на минуле.

В Мати з дитинства співала мені колискову пісню.

Г Учитель черговий раз нагадав нам про батьківські збори.

Запитання 11

Допущено помилки в правописі прикметників у всіх словах у рядку:


варіанти відповідей

А осінній, мільйонний, страшенний;

Б здоровений, гречанний, дений;

В бджолиний, солов’їний, натхненний;

Г картоплиний, віконний, олов’яний.

Запитання 12

Через дефіс слід писати усі складні слова в рядку:


варіанти відповідей

А само (хідний), темно (синій), родинно (побутовий);

Б мало (рухливий), світло (жовтий), червоно (гарячий);

В фізико (математичний), південно (східний), рибальсько (мисливський);

Г військово (зобов’язаний), жовто (гарячий), темно (жовтий).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест