Узагальнення й систематизація вивченого за І семестр із зарубіжної літератури.

Додано: 30 листопада 2022
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 309 разів
12 запитань
Запитання 1

Волт Вітмен - представник літератури:

варіанти відповідей

англійської

американської

французької

німецької

Запитання 2

Головна риса ліричного героя поеми Волта Вітмена "Пісня про себе":

варіанти відповідей

егоїзм

песимізм

гуманізм

націоналізм

Запитання 3

Мешканець Олімпу - переслідувач Одіссея:

варіанти відповідей

Посейдон

Гермес

Афіна

Зевс

Запитання 4

Персонаж поеми, якому Одіссей розповів про свої пригоди - це:

варіанти відповідей

Навсікая

Алкіной

Телемах

Лаерт

Запитання 5

Персонаж, до якого Поет звертається з проханням: "Врятуй!" (за твором Данте Аліг"єрі "Божественна комедія") - це:

варіанти відповідей

Петро святий

Віргілій

Беатріче

Хорт

Запитання 6

Стан грішників, який НЕ відображено в Пісні п"ятій Пекла, (за твором Данте Аліг"єрі "Божественна комедія") - це:

варіанти відповідей

проклін Бога

ридання

сором

виття

Запитання 7

Риса, НЕ властива Гамлетові:

варіанти відповідей

меланхолія

самотність

цинізм

розум

Запитання 8

Персонаж, який першим відчув на собі "божевілля" Гамлета:

варіанти відповідей

Гертруда

Клавдій

Полоній

Лаерт

Запитання 9

Причина трагедії Офелії (за твором В. Шекспіра "Гамлет"):

варіанти відповідей

заздрість оточення

придворна інтрига

грубість Гамлета

обмеженість

Запитання 10

Причина нарікання бідної жінки на малюка (за твором Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на ім"я Цинобер"):

варіанти відповідей

ненажерливість

товариськість

балакучість

тендітність

Запитання 11

Поведінка малюка під час дій Рожі-Гожі (за твором Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на ім"я Цинобер"):

варіанти відповідей

був уважним

посміхався

борсався

лащився

Запитання 12

Головна риса характеру Бальтазара (за твором Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на ім"я Цинобер"):

варіанти відповідей

марнославство

благородство

балакучість

заздрість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест