Узагальнення з розділу «Здоров’я людини.Надання домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях»

Додано: 11 жовтня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 552 рази
18 запитань
Запитання 1

Внаслідок опіку з'явилися пухирі. Це опік:

варіанти відповідей

І ступеня;

ІІ ступеня;

ІІІ ступеня;

ІV ступеня;

Запитання 2

Яка послідовність дій під час надання першої допомоги:

а) виконання заходів щодо врятування постраждалого впорядку терміновості;

б) підтримка основних життєвих функцій постраждалого до прибуття медичного персоналу;

в) оцінка стану постраждалого;

г) визначення характеру травми, що створює найбільшу загрозу для життя постраждалого, та послідовності дій щодо його рятування;

д) усунення впливу на організм постраждалого небезпечних і шкідливих факторів;

е) виклик швидкої медичної допомоги або лікаря чи здійснення заходів щодо транспортування постраждалого до найближчого лікувального закладу?

варіанти відповідей

. а - б - в - г - д - е.

в - а - б - г - е - д.

д - в - г - а - б - е.

д - г - в - а - б - е

Запитання 3

З метою профілактики ускладнень з рани краще одразу видалити предмети або їх частини, що потрапили у рану 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

У яких випадках здійснюється штучне дихання?

варіанти відповідей

Коли постраждалий не дихає.

Коли у постраждалого слабий пульс.

Запитання 5

Що потрібно зробити перед проведенням штучного дихання?

варіанти відповідей

Покласти постраждалого на живіт.

Покласти постраждалого на бік.

Покласти постраждалого на спину.

Розстібнути одяг, який утруднює дихання.

Забезпечити прохідність верхніх дихальних шляхів, які у непритомного постраждалого, що лежить на спині, завжди закриті запалим язиком.

Запитання 6

Які дії того, хто проводить непрямий масаж серця?

варіанти відповідей

Розташуватися вздовж тіла постраждалого і, нахилившись, зробити два швидких енергійних вдихання.

Розташуватися збоку від постраждалого і, нахилившись, зробити два швидких енергійних вдування.

Розташуватися збоку від постраждалого і, нахилившись, зробити швидке енергійне вдихання.

Розігнутися, залишаючись з того ж боку від постраждалого, долоню однієї руки покласти на верхню половину грудини, відступивши на два пальці нижче від її верхнього краю, а пальці підняти.

Розігнутися, залишаючись з того ж боку від постраждалого, долоню однієї руки покласти на нижню половину грудини, відступивши на два пальці вище від її нижнього краю, а пальці підняти.

Долоню другої руки покласти зверху першої поперек або вздовж і натискати на грудину, допомагаючи нахилом свого тулуба.

Руки при натисненні на грудину повинні бути зігнені в ліктьових суглобах.Натискати на грудину слід повільно і обережно.

Руки при натисненні на грудину повинні бути випростані в ліктьових суглобах.

Запитання 7

Яких правил слід дотримуватись при наданні першої допомоги при пораненні?

варіанти відповідей

Треба промити рану водою або лікарською речовиною.

Не можна промивати рану водою або лікарською речовиною.

Треба засипати рану порошком та змазати мазями.

Треба обережно зняти бруд з шкіри навколо рани, очищаючи її від країв рани назовні.

Обчищену дільницю шкіри треба змазати йодом і накласти пов'язку.

Треба видалити з рани пісок, землю тощо

Не можна замотувати рани ізоляційною стрічкою. 

Запитання 8

Які ознаки артеріальної кровотечі?

варіанти відповідей

Кров сочиться по усій поверхні рани, витікаючи повільно по краплях.

Кров витікає повільно, рівним струменем, має темно-вишневий колір.

Яскраво-червона кров виливається пульсуючим струменем (в такт з скороченнями серцевого м'яза), а іноді б'є фонтанчиком.

Запитання 9

У якому випадку для зупинки кровотечі на рану потрібно накласти тугу пов'язку та підвести частину тіла, яка кровоточить?

варіанти відповідей

При капілярній кровотечі.

При несильній (венозній або артеріальній) кровотечі.

При сильній кровотечі з пораненої кінцівки.

Запитання 10

У якому випадку для зупинки кровотечі поранену кінцівку потрібно перетягнути, наклавши джгут?

варіанти відповідей

При капілярній кровотечі.

При венозній кровотечі.

При артеріальній кровотечі.

Запитання 11

Яким чином потрібно накладати джгут для зупинки кровотечі?

варіанти відповідей

Вище за рану (ближче до тулуба), заздалегідь притиснувши кровоносну судину пальцями до підлягаючої кістки.

Поверх одягу або якої-небудь м'якої прокладки.

Безпосередньо на шкіру.

Джгут потрібно розтягнути обома руками, зробити два-три оберти навколо кінцівки так, щоб між оборотами джгута залишалися непокриті дільниці шкіри.

Джгут потрібно розтягнути обома руками, зробити два-три оберти навколо кінцівки так, щоб не було непокритих дільниць шкіри між оборотами джгута.

Запитання 12

Якими бувають опіки в залежності від виду уражаючого фактора?

варіанти відповідей

Термічні.

Хімічні.

Електричні.

Біологічні.

Запитання 13

На скільки ступенів поділяються опіки в залежності від глибини ураження?

варіанти відповідей

На два ступеня.

На три ступеня.

На чотири ступеня.

На п'ять ступенів.

Запитання 14

У чому полягає перша допомога при невеликих за площею термічних і електричних опіках першого або другого ступенів?

варіанти відповідей

Поливати уражені ділянки тіла струменем холодної води 

Змазати обпечені ділянки шкіри маззю, жиром, маслом або вазеліном.

Присипати обпечені ділянки шкіри питною содою або крохмалем.

Накласти на обпечені ділянки шкіри стерильну пов'язку, використовуючи бинт або марлю

Запитання 15

У чому полягає надання першої допомоги при важких та розповсюджених опіках?

варіанти відповідей

Постраждалого необхідно загорнути в простирадло або тканину.

Дати одну-дві таблетки анальгіну або амідопірину.

Напоїти гарячим чаєм.

Дати випити холодної води.

Напоїти теплим чаєм.

Створити спокій до прибуття лікаря.

Запитання 16

Якщо людина зблідла і втратила свідомість, її потрібно під ноги підкласти валик .

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 17

Джгут накладають безпосередньо на тіло

варіанти відповідей

ні

так

Запитання 18

Під час непрямого масажу серця потрібно якомога сильніше про­гинати грудину 

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест