Установленням «уроків» великою княгинею київською Ольгою було
Що стало одним із наслідків зруйнування Хозарського каганату?
Об’єднання князем Олегом земель Південної та Північної Русі під владою Рюриковичів і проголошення Києва «матір’ю городов руських» відбулося в
Що стало наслідком події, описаної в уривку з історичного джерела?
«…І прийшли до гір Київських, і довідався Олег, що князюють тут Аскольд і Дір. Заховав він одних воїв у човнах, інших залишив позаду, а сам підійшов до гір, несучи малого Ігоря…»
Одним із наслідків повстання древлян 945 р. стало
Які князі вели боротьбу з Хозарським каганатом?
На картосхемі стрілками позначено
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Сказала дружина Ігореві: “…Піди-но, княже, з нами по данину, хай і ти добудеш, і ми”. І послухав їх Ігор, пішов у деревляни по данину. І добув він [собі ще] до попередньої данини… А взявши данину, він пішов у свій город [Київ]...»
Літописець оповідає про
Походи на Константинополь у 907 р. та 911 р. здійснив київський князь
На картосхемі жирною лінією позначено кордони Київської держави за часів князювання
У якому уривку з історичного джерела описано подію, що стала причиною відмови великих князів київських від здійснення полюддя.
В уривку з історичного джерела
«І звелів Олег своїм воїнам зробити колеса й поставити на них кораблі. І з попутним вітром підняли вони вітрила й пішли з боку поля до міста. Греки ж, побачивши це, злякались і сказали через послів Олегові: “Не губи міста, дамо тобі данини, якої забажаєш!”»
описано події походу київського князя на
Установіть відповідність між іменем князя (княгині) Київської Русі та історичною подією.
1Ігор
2Ольга
3Святослав
4Олег
Азапровадження християнства як державної релігії
Бзагибель руського флоту від «грецького вогню»
Врозгром Хозарського каганату
Горганізація погостів та запровадження системи уроків
Доб'єднання північних та південних руських земель
Київ був центром східнослов’янського племінного союзу (об’єднання)
Із діяльністю якого давньоруського правителя пов’язано встановлення норм данини («устави», «уроки») та створення осередків князівської влади на місцях («погости», «становища»)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома