Назвіть князя, який був отруєний боярами у 1340 році та запідозрений у потуранні католицизму й чужоземцям:
Хто з князів Галицько- Волинської держави володів королівським титулом?
Вкажіть правильну послідовність правління Галицько - Волинських князів.
Які держави намагалися поділити між собою володіння Галицько-Волинського князівства після загибелі Романа Мстиславича?
У якому князівстві у період роздробленості боярство часто виказувало непокору і домагалося пославлення влади князя?
Галицько-Волинську державу частина істориків вважає правонаступницею Київської Русі тому ,що
Прочитайте уривок джерела і визначте у боротьбі з ким обіцяв Папа Римськй допомогу Данилу Галицькому?
"«У той самий час прислав папа послів достойних, що принесли Данилові вінець, і скіпетр, і корону, які означають королівський сан, кажучи: “Сину! Прийми од нас вінець королівства” ...Пізо, посол папський, прийшов, несучи вінець і обіцяючи: “Ти матимеш поміч від Папи”».
Поява понять "ярлик", "баскак" позв′язано з
Виберіть основну причину поразки русько - половецького війська з монголами на р. Калка.
Наступ монголо-татарських військ на Південно-Західну Русь і захоплення Києва відбулося під проводом хана:
Назва держави, що постала в 1242 році в причорноморських та прикаспійських степах із столицею Сарай
Виберіть основну причину поразки русько- половецького війська з монголами на р. Калка
Установіть відповідність між термінами (поняттями) та їхніми визначеннями.
1 Орда
2 Ясир
3 Ярлик
4 Баскак
А-Узяття в полон населення для продажу в рабство
Б-Військо монголів
В-Данина на користь монгольських ханів
Г-Намісник хана в руських землях для збиранняданини
Д-Грамота монгольського хана, яка давала право на князювання
Про яку подію йдеться у літописі:
“... обступила ... сила татарська, і був город в облозі великій. І пробував Батий коло города, а вої його облягали город. І не було чути нічого од звуків скрипіння возів його, ревіння безлічі верблюдів його, і од звуків іржання стад коней його, і сповнена була земля Руська ворогами.”
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома