Узагальнення знань з розділу 3 (Європа та Америка в останній третині 19 – на початку 20 ст) та розділу 4 (Пробудження Азії. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст).

12 запитань
Запитання 1

Назвіть ім’я канцлера Німеччини, який правив 20 років

варіанти відповідей

A) Вільгельм ІІ

Б) О. фон Бісмарк

В) Бенедикт ХІІ

Запитання 2

«Вікторіанська епоха» в Англія пов’язана з ім’ям королеви…

варіанти відповідей

А) Вікторіїї

       

 Б) Віталіїї

       

 В) Катерини

Запитання 3

Зрив роботи парламенту законними способами...

варіанти відповідей

А) Гомруль

        

Б) Реформізм

       

 В) Обструкція

Запитання 4

Бойкот – це…

        

варіанти відповідей

А) Форма політичної та економічної боротьби

     

 Б) Піднесення робітничого руху

        

В) Прийняття законів

Запитання 5

Коли Рим увійшов до складу Італії?

      

варіанти відповідей

 А) 4 жовтня 1871

       

 Б) 5 жовтня 1871

       

 В) 3 жовтня 1871

Запитання 6

Рузвельт був президентом…

        

варіанти відповідей

А) США

     

Б) Італії

       

В) Китаю

Запитання 7

Коли відбувся вибух на крейсері «МЕН»?

      

варіанти відповідей

  А) 15 лютого 1898

        

Б) 16 лютого 1898

        

В) 12 лютого 1898

Запитання 8

Коли було скасоване кріпосне право в Російській імперії?

        

варіанти відповідей

А) 19 лютого 1861

       

 Б) 19 лютого 1862

       

 В) 19 лютого 1863

Запитання 9

Яку реформу було започатковано у 1864 році?

      

варіанти відповідей

  А) Фінансову

       

 Б) Освітню

       

 В) Земельну

Запитання 10

Назвіть роки російсько-японської війни

        

варіанти відповідей

А) 1903-1904

       

 Б) 1902-1905

      

  В) 1904-1905

Запитання 11

Танзімат в Османській імперії – це…

       


варіанти відповідей

 А) Перетворення

     

Б) Війна

        

В) Озброєння

Запитання 12

Моджахеди -

варіанти відповідей

борці за віру та справедливість

революційні організації

молодотурки,т які хотіли відновити Конституцію 1876 р.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест