узагальнення знань з розділу фізична складова здоров'я

Додано: 26 листопада
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
9 запитань
Запитання 1

Види надзвичайних ситуацій:

варіанти відповідей

природного характеру

психологіного характеру

техногенного характеру

соціального характеру

взривного характеру

воєнного характеру

Запитання 2

Люди, які нас оточують: рідні, друзі, сусіди, знайомі та незнайомці, це:

варіанти відповідей

природне середовище

соціальне середовище

техногенне середовище

Запитання 3

Ризики поділяють на:

варіанти відповідей

обдумані і необдумані

виправдані й невиправдані

правильні і неправильні.

Запитання 4

Назвіть основні принципи раціонального харчування:

варіанти відповідей

традиційна національна кухня, різноманітність, помірність

помірність, різноманітність і збалансованість

домашня їжа, помірність, збалансованість

різноманітність, вподобання, збалансованість

Запитання 5

Щоб жити, рухатися, рости і розвиватися, людям необхідні:

варіанти відповідей

вуглеводи

жири

білки

вітаміни

мінеральні речовини

все перелічене

Запитання 6

Оберіть чинники, які НЕ можуть викликати харчове отруєння:

варіанти відповідей

продукти, термін реалізації яких не минув

продукти, куплені на стихійних ринках

продукти, з пошкодженою упаковкою

отруйні гриби, ягоди

алкогольні напої

Запитання 7

Оберіть правильний порядок дій миття рук:

варіанти відповідей

змочить, намильте, потріть

намильте, потріть, сполосніть, витріть

змочить, намильте, потріть, сполосніть, витріть, вимкніть воду

змочить, намильте, потріть, витріть, вимкніть воду

змочить, потріть, сполосніть, витріть, вимкніть воду. 

Запитання 8

Щоб запобігти проблемам, пов'язаним з йододифіцитом, необхідно вживати у їжу:

варіанти відповідей

кухонну сіль

гамбургери і чіпси

смажену картоплю, макаронні вироби

морепродукти (риба, морська капуста, креветки)

Запитання 9

Які є види самооцінки?

варіанти відповідей

завищена і занижена

занижена й адекватна

завищена, занижена, адекватна

завищена й адекватна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест