Узагальнення знань з теми "Числівник"

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 1387 разів
17 запитань
Запитання 1

Укажіть правильно побудовані словосполучення

варіанти відповідей

два глобуса

одна третя кілометра

півтори хвилини

півтора центнери

півтора контейнера.

Запитання 2

Укажіть числівники

варіанти відповідей

сорок два

восьмеро

четвірка

чимало

сотня

Запитання 3

Укажіть кількісні    числівники

варіанти відповідей

одинадцять

тринадцятий

декілька

дванадцятеро

двадцять перший

Запитання 4

Укажіть збірні числівники

варіанти відповідей

чотири

четверо

четвертий

обидва

дванадцятеро

Запитання 5

Укажіть дробові числівники

варіанти відповідей

двісті двадцять три

дві сьомі

тридцять три

півтора

нуль цілих і вісім сотих

Запитання 6

Укажіть порядкові числівники

варіанти відповідей

шістдесятий

дві цілих і одна десята

чотириста дев'ятнадцятий

мільйонний

тридцятеро

Запитання 7

Укажіть правильні відмінкові форми простих кількісних числівників

варіанти відповідей

п'ятдесятьма

дванадцятьома

трьохстами

шістдесятьма

дев'ятисот

восьмидесятьох

Запитання 8

Укажіть правильні відмінкові форми складених кількісних числівників

варіанти відповідей

двадцяти чотирьом

двумстам п'ятдесяти дев'яти

п'ятистам сімдесяти восьми

сорока трьома

вісьмистами шістдесятьма двома

сьомастами тридцятьма шістьма

Запитання 9

Укажіть правильні відмінкові форми складених порядкових числівників

варіанти відповідей

чотириста п'ятдесят шостий

триста вісімдесят четвертим

семисот шістдесят дев'ятим

 двохсот дев'яносто п'ятого

шістсот сімдесят восьмому

дев'ятсот п'ятдесят сьомого

Запитання 10

Укажіть числівники, які пишуться як одне слово

варіанти відповідей

(двісті)сьомий

(півтора)мільйонний

(п'ятнадцяти)тисячний

(двох)мільярдний

(чотириста)десятий

(шести)сотий

Запитання 11

Порушено граматичну норму на позначення часу:

варіанти відповідей

 чверть по дев'ятій

пів на десяту

рівно десять

за двадцять третя

п'ятнадцять після трьох

 двадцять хвилин до одинадцятої

Запитання 12

Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»

варіанти відповідей

п’ятнадцять (хвилин) восьмої  

без десяти (хвилин) три

 п’ятнадцять (хвилин) на восьму

пів сьомої

десята година двадцять хвилин

через двадцять (хвилин) третя

Запитання 13

Укажіть рядок, де в усіх випадках на місці пропуску слід пи­сати и(і).



варіанти відповідей

два комп’ютер..., три з половиною гектар...

одна ціла і шість сотих кіловат..., сто чотири грам...

нуль цілих і п’ять десятих відсотк..., три автомобіл...

 три кілограм..., півтора контейнер...

два кілометр..., чотири корабл...

півтора літр..., двадцять три спортсмен...

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому правильно записано дати та години.



варіанти відповідей

народився тридцятого вересня двох тисяч четвертого року, сім годин двадцять п’ять хвилин 

дійсне до вісімнадцятого березня дві тисячі шістнадцятого року, зустрінемось о пів на сьому

 контракт від десятого травня двох тисяч чотирнадцятого року, сімнадцять годин двадцять хвилин

опублікували чотирнадцятого травня двітисячного року, п'ятнадцять хвилин після двадцяти

зустрілися без двадцяти п'яти вісім , поїдемо вісімнадцятого серпня

закінчився двадцять восьмого травня, за сім хвилин дев'ята

Запитання 15

Помилку у вживанні збірних числівників допущено в рядках

варіанти відповідей

п’ятеро учнів, шестеро кошенят, троє санчат 

семеро книжок, троє дівчат, восьмеро хлопців 

п’ятеро орлів, семеро горобців, двоє окулярів

двоє санчат, семеро штанів, п'ятеро медсестер

дванадцятеро пінгвінів, семеро братів, двадцятеро школярів

Запитання 16

Граматично ПРАВИЛЬНЕ речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку

варіанти відповідей

Восьмим березням

Восьмого березня

Восьмим березня

Восьмим березнем

Запитання 17

Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку

варіанти відповідей

обидва хлопця

 три десятих метри

сто два клена

чотири поверха

 три випускники

два з половиною центнери

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест