Розгляньте послідовність процесів які відбуваються у головному мозку собаки (1 - 4). У такий спосіб у собаки формують:
Розгляньте схему відповіді організму на удар неврологічни молоточком. Це прояв:
Гойдаючись на гойдалках людина часто переживає такі відчуття, як головокружіння, нудоту, а потім блювання. У корі відбуваються певні процеси з центрами, що відповідають за ці процеси. Розгляньте малюнок та укажіть процес (1 або 2) та його назву:
Сприйняття та аналіз інформації у людини і тварин відбуваються:
При формуванні умовного рефлексу слиновиділення на світло к корі мозку виникає утворення, яке позначено цифрою 12. Назвіть його:
При згадуванні таблиці множення, підліток вагається скільки буде 7х9. Чи то 73 чи 63. Яка властивість пам'яті недосконала:
Вам показали світлину прихожої кімнати певної родини. Просять встановити чи є у родині чоловіки та жінки, дорослі та діти, яке ставлення у членів родини до взуття? Наскільки охайні члени родини? Чи великою є родина чи малою? Зазначте найголовнішу розумову операцію якою вам потрібно скористатися, щоб дати відповідь на подібні запитання:
Зазначте правильне твердження, яке характеризує свідомість:
Ви п'єте каву та ведете врівноважене, спокійне, не вимушене спілкування з дружнім співбесідником. Проаналізуйте наведену схему мовлення та схарактеризуйте яким мовленням ви послуговуєтесь у даний момент:
Інформація яка надходить, у різний спосіб може запам'ятовуватися. Цей процес зобразили у вигляді жартівливої картинки. Проаналізуйте її та укажіть яка форма запам'ятовування зображена:
Проаналізуйте схему та укажіть процеси якої розумової операції зображено:
Прочитайте характеристику типу темпераменту людини: велика сила нервових процесів, мала рухливість нервових процесів, врівноважені процеси збудження і гальмування, збудження повільно змінює гальмування. Укажіть тип темпераменту якому характерні такі процеси:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома