Укажіть, за якою ознакою укладено такий перелік: ріст, подразливість, дихання:
Визначіть організм, який не має клітинної будови:
Визначіть, якою цифрою на малюнку позначено цитоплазму:
Визначіть збільшувальний прилад, який дозволяє роздивитися клітини живих організмів:
Визначіть, які організми можна віднести до одноклітинних:
Зелений колір рослинам надає речовина:
Визначіть ознаки рослин:
Яка отруйна рослина зображена на малюнку?
За малюнками визначіть рослиноїдних тварин.
Розгляньте малюнки із зображенням тварин та визначіть, які з них є холоднокровними.
Розгляньте малюнки із зображенням тварин та визначіть, які з них відносять до безхребетних.
Розгляньте малюнки із зображенням тварин та визначіть, які з них відносять до отруйних.
Яка особливість тварин відрізняє їх від рослин?
Грибницю (міцелій) на малюнку позначено цифрою:
Розгляньте малюнки із зображенням шапинкових грибів та визначіть, які з них є отруйними.
За малюнками визначіть гриб-паразит, який називають сажкою.
Які гриби використовують при випіканні хліба?
Бактерії відрізняються від рослин, тварин і грибів тим, що їхні клітини не мають ...
Укажіть, за якою ознакою укладено такий перелік: вологість, освітленість, наявність води
Закінчіть речення.
Групи взаємопов’язаних між собою організмів, які живуть на певній ділянці місцевості, називаються ....
Проаналізуйте харчові зв’язки 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді:
1. кора дуба - личинка дубового бронзового жука - дятел - яструб
2. кора дуба - яструб - дятел - личинка дубового бронзового жука
Укажіть співжиття організмів, яке є взаємовигідним:
Установіть вірну послідовність розміщення рослин лісу, починаючи з найвищого ярусу:
За малюнками визначіть, які організми в екосистмі є утворювачами.
Укажіть штучні екосистеми:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома