До тестових завдань включені запитання за творчостю В. Бикова, але більшість з них призначені для перевірки знань змісту твору
Твір "Альпійська балада" за жанром є:
Основні події повісті відбуваються:
Головний герой твору був родом із:
"Найбільш гнітюче з усією доби діяв на Івана ..." "У такий час особливо сильно допікала самота, безпорадність, залежність від безжальної ворожої сили"
Разом із Іваном з полону втекли:
Іван Терешка тікав з полону:
Перед втечею у напівзруйнованому цеху герой:
Іван та Джулія мали на меті:
Черству хлібину, яку Іван відібрав у старого австрійця, він:
З розповіді Джулії Іван дізнався, що:
Джулія дорогою до перевалу зовсім знесилила, тому:
Вранці подорожні дісталися:
Уві сні Іван Терешка бачив:
Йдучи лугом, дівчина співала:
Дівчина назвала Івана Терешка:
Перед загибеллю Іван Терешка був вдячний долі за те, що:
Щоб врятувати Джулію, Іван:
Втікачі були на волі:
Після війни Джулія Новеллі:
Один із символів у цій повісті - це символ сонця, безкінечності буття й життєвої скороминущості, волі, гордості, сну, пам'яті, крові, смерті, наче кровавий слід від кулі... Що це?
У яких рядках із повесті мова йде про Джулію?
Іван за себе не дуже турбувався, був здатний на більше, хоч зморився й боліли позбивані ноги. Вкотре вже хлопця виручали ...
Коли Джулія знесилилась і відмовлялася рухатись далі, а Іван "відчував безпорадність своєї логіки", як саме він намагався додати сил дівчині?
"Якусь мить, поклавши на траву тремтячі руки, він... майже не по-людському, здичавіло, дивився на... Вони обоє несамовитими очима стежили один за одним, побоючись пропустити один в одного перше бажання скочити"
У цьому епізоді з ким зустрівся Іван?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома