V Модуль. Оффер.

Менеджмент продажів

Додано: 21 грудня 2023
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Що таке Оффер?

варіанти відповідей

Шлях, по якому відвідувачі потрапляють на сайт

Вигідна комерційна пропозиція, яку робить компанія клієнту обмежена часом або кількістю

Корисний контент, який ви даєте користувачеві безкоштовно в обмін на його контактні дані

Запитання 2

Дайте визначення терміну лендинг пейдж.

варіанти відповідей

Сайти, що належать одному власнику, мають схожий контент та ідентичні з точки зору пошукових систем

Імітація діалогу з клієнтом, що здійснюється за допомогою спеціальної програми для соцмереж або месенджерів

Невеликий односторінковий сайт, який закликає клієнта зробити одну конкретну дію

Запитання 3

Вкажіть, який це вид офферу: "Тільки до 31 грудня! Купуйте 1кг кави в зернах та отримайте 100гр любого чаю в подарунок!"

варіанти відповідей

Кількісний

Тимчасовий

Запитання 4

Вкажіть, який це вид офферу: "Запрошуємо на граматичний марафон англійської мови. Перші 20 учасників отримають словник у подарунок"

варіанти відповідей

Кількісний

Тимчасовий

Запитання 5

Головна мета офферу:

варіанти відповідей

Збір і систематизація інформації

Привернути увагу потенційного покупця

Визначити величину попиту на конкретний товар

Запитання 6

Де ми розміщуємо оффер?

варіанти відповідей

Посадкова сторінка (лендінг пейдж)

Лайтпостер

Банер

Запитання 7

Що є логічно зайвим у переліку щодо правил створення офферу?


варіанти відповідей

Визначте свою цільову аудиторію

Пропонуйте товар чи послуги без реальних вигод, розповідайте у пропозиції про те що не зможете зробити для клієнта, можна трохи обманути

Виділіть ключові переваги товару чи послуги, використовуйте заклик до дії

Зробіть пропозицію привабливішою, створіть відчуття терміновості та унікальності

Запитання 8

Формула 4U, полягає в тому, що потрібно зберегти основні категорії офферу:

варіанти відповідей

Користь, унікальність, обмеженість у часі, нестандартність

Спроби бути над оригінальним, банальний контент, відсутність заклику до дії

Різні пропозиції в одному оффері, перелік можливих бонусів, інфо про великий запас товару

Запитання 9

Увага, інтерес, бажання, дія. Оберіть назву цього універсального алгоритму у маркетингу.

варіанти відповідей

АІДА

SEO-просування

A/B-тестування

Запитання 10

Наші дії коли оффер, який довгий час давав відмінні показники, раптом перестав працювати.

варіанти відповідей

Це тимчасово, ми все правильно робимо

Варіантів щоб щось змінити немає

Потрібно вигадати нову пропозицію

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест