Роман розпочинається описом
Гурт і Вамба - це
Розмова між Гуртом і Вамбою свідчить, що вони
Айвенго залишився вірним
"Старий чоловік, худий і високий; його обличчя розумне, з правильними рисами, орлиним носом і проникливими чорними очима, його високе зморшкувате чоло, довге сиве волосся й бороду можна було б назвати гарними, якби..." - опис зовнішності:
Про кого з героїв сказано: "Лице біле-пребіле, ...ясні блакитні очі під витончено вигнутими темними бровами, ... пишні світло-русяві коси, хвилясті від природи"?
Вкажіть імена історичних персонажів роману:
Про кого йде мова в уривку "...чоловік років із сорок, високий, сухорлявий, дужий і м'язистий....Глибокий шрам на чолі ще додавав суворості його обличчю й зловісного виразу одному оку, ледь зачепленому тим самим ударом і від того трохи скошеному, хоча й цілком зрячому"?
Укажіть, про кого йде мова в уривку "із його обличчя видно, що він чоловік прямої, але запальної вдачі. Зріст він мав не вищий від середнього, але був широкоплечий, довгорукий, м'язистий, ... обличчя широке, з великими синіми очима, риси відкриті, щирі, зуби білі, гарна форма голови, добродушний вираз, що так часто сполучається із запальністю й гнівливістю".
Про яку видатну подію йдеться на початку роману ?
Чому Айвенго не хотів назватися ?
Хто такий Седрік Сакс ?
Першим історичним романом став твір «Айвенго».
В.Скотта вважають зачинатилем жанру історичного роману
Чиє протистояння було зображено в творі?
Хто правив Англією, коли король Річард перебував у полоні?
Вихованкою Седріка Сакса була
Багатого єврея звали
Події роману "Айвенго" відбуваються
Невідомий прочанин , котрий зайшов до будинку Седріка, був
Кого Седрік вигнав з дому за те, що той насмілився покохати леді Ровену?
Де і коли відбуваються події роману?
Що означає слово Айвенго?
Яким було становище народу в середньовічній Англії?
На що спирався В.Скотт при написанні роману "Айвенго"?
Історичний роман має такі ознаки:
Седрік Сакс надав у притулок у своєму будинку пріору та Бріану де Буалільберу, тому що
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома