Вчимося спостерігати

Додано: 21 вересня
Предмет: Я досліджую світ, 3 клас
5 запитань
Запитання 1

Обери правильну послідовність спостережень за неживою природою.

варіанти відповідей

За Сонцем, за опадами, чи є вітер, за водоймами, за хмарами, за ґрунтом, яка температура повітря.

За Сонцем, за хмарами, чи є вітер, яка температура повітря, чи є опади, за ґрунтом, за водоймами.

За хмарами, за Сонцем, за опадами, чи є вітер, за водоймами, яка температура повітря.

Запитання 2

Обери правильну послідовність спостереження за живою природою.

варіанти відповідей

За працею людей у різні пори року, за змінами в житті рослин і тварин.

За змінами в житті рослин і тварин, за працею людей у різні пори року. 

За змінами в житті рослин і тварин, за висотою Сонця, за працею людей у різні пори року.

Запитання 3

За допомогою якого приладу можна вимірювати висоту сонця?

варіанти відповідей

за допомогою лінійки

за допомогою термометра

за допомогою гномона

Запитання 4

О котрій годині потрібно вимірювати довжину тіні від гномона?

варіанти відповідей

0 12-й годині

В будь-який зручний час

0 7 годині ранку

Ввечері

Запитання 5

Як шишка допоможе отримати інформацію про дощ?

варіанти відповідей

Перед дощем шишки стають жовтими, а в суху погоду - червоними.

Перед дощем шишки щільно закриваються, а в суху погоду - відкриваються.

Перед дощем шишки починають дуже пахнути, а в суху погоду - відкриваються

Перед дощем шишки відкриваються, а в суху погоду - закриваються.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест