Вчимося жити разом 1

Додано: 10 грудня 2024
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Життєві навички поділяються на ...

варіанти відповідей

соціальні

психічні

психологічні

фізичні

Запитання 2

Обери, до символічного зображення життєвої навички, її назву.

варіанти відповідей

ефективне спілкування

робота у команді

планування часу

самоконтроль

Запитання 3

Обери, до символічного зображення життєвої навички, її назву.

варіанти відповідей

розв'язання конфліктів

робота у команді

самоконтроль

співпереживання та надання допомоги

Запитання 4

Обери, до символічного зображення життєвої навички, її назву.

варіанти відповідей

самоконтроль

планування часу

розв'язання конфліктів

співпереживання та надання допомоги

Запитання 5

Обрати права дитини

варіанти відповідей

на освіту

на відпочинок

не завдавати шкоди природі

на охорону здоров'я

шанувати державні символи

на повагу та гідність

Запитання 6

Обрати обов'язки дитини

варіанти відповідей

старанно навчатися

на освіту

шанувати і слухатися батьків

шанувати державні символи

не завдавати шкоди природі

Запитання 7

"....- це те, що для нас є важливим, за допомогою чого ми оцінюємо будь- що у своєму житті"

Встав пропущене слово- визначення.

варіанти відповідей

норми

цінності

життя

допомога

Запитання 8

Визначте справи, що допомагають реалізовувати важливі життєві цінності (дружба, турбота про довкілля, здоров'я тощо)

варіанти відповідей

робити ранкову зарядку

годинами сидіти в інтернеті

читати книжки

вітати бабусю з днем народження

економити воду та світло

готувати корисні сніданки

сортувати сміття

Запитання 9

Визначте істинне/хибне подане твердження: "Ставлення людини до самої себе називають самооцінка".

варіанти відповідей

істина

хиба

Запитання 10

Оберіть ознаки завищеної самооцінки людини

варіанти відповідей
Запитання 11

Оберіть ознаки заниженої самооцінки людини

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть ознаки адекватної самооцінки людини

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест