Яке з визначень науки психології найповніше?
До основних властивостей уваги належать:
Встановіть відповідність:
1. Сангвінік А. Повільність та незворушність
2. Холерик Б. Чутливість та уразливість
3. Флегматик В. Активність та адаптивність
4. Меланхолік Г. Вибуховість та неврівноваженість
Мислення це:
Зовнішнє незалежне оцінювання сприяє:
Метод навчання, у ході застосування якого учні спілкуються як з учителем, так і з однокласниками називається
Предметом педагогіки є:
Аналіз уроку – це:
Функції групової навчальної діяльності:
Співвіднесіть терміни та їх визначення:
1) фрагмент реальності з типовими, характерними ознаками, притаманними певному історичному періоду або декільком країнам на певному етапі історичного розвитку
2) (послідовна зміна станів або явищ, яка відбувається закономірним порядком, хід розвитку чого-небудь) – це сукупність явищ більш високого ступеню узагальненості
3) одинична, неповторна, оригінальна, жорстко локалізована в часі та просторі дійсність (пригода), де бере участь певне коло осіб.
А) факт-подія Б) факт-явище В) факт-процес
Освітній веб-квест – це …
(Виберіть 3 відповіді)
Критерії вироблення критичного мислення на уроках історії.
З якою метою княгиня Ольга здійснювала заходи, про які йдеться в уривках з історичних джерел?
«Ішла Ольга до Новгорода. І встановила вона… погости і оброки. І ловища її є по всій землі, і знаки (її), …і сани її стоять у Пскові й до сьогодні...»
«…І пішла Ольга по древлянській землі з сином своїм і дружиною, встановлюючи устави й уроки; й існують становища її й ловища…»
У якому році створено цитований нижче твір?
«...І сказав йому буй-тур Всеволод: «Один брат, один світ світлий - ти, Ігорю! Обидва ми Святославичі!» ...«Хочу-бо, - сказав Ігор, - списа переломити кінець поля половецького; з вами, русичі, хочу голову свою положити або напитися шоломом з Дону!..
Кому з князів літописець приписує вислови: «Не личить держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)», «Не дам півотчини своєї, але поїду до Батия сам»?
16. Зображені на фото шедеври давньоруського зодчества є пам’ятками архітектури
Внутрішня та зовнішня політика гетьмана І. Виговського сприяла
Міщани в Лівобережній Гетьманщині на початку XVIII ст. були
Який період козацької доби історії України характеризує тогочасний вислів: «що козак, то був полковник, що сотник - то гетьман»?
Укажіть портрет гетьмана Данила Апостола.
Ідейний і художній рух в культурі кінця XVIII – першої половини ХІХ ст., в основі якого – духовне життя людини, воля творчої особистості, інтерес до національної культури і фольклору, ідеалізація минулого, – це
. За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури
Панування кріпосницьких відносин в Наддніпрянській Україні припадає на період
Реформи 1860–1870-х рр. у Російській імперії сприяли
.Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа?
«Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної Нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …»
Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Укажіть один із напрямів діяльності Союзу визволення України, що існував у 1914- 1918 рр.
Який документ В. Винниченко назвав «...не чим іншим, як цинічним і провокаційним порушенням угоди 16 липня й одвертим бажанням видерти з рук українства всі його революційні здобутки...»?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі (внутрішньої і зовнішньої) і всієї кредитної системи в руках держави – самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».
В уривку вказано на
Другий «Зимовий похід» військ Армії УНР здійснено з метою
. Політика якої країни щодо українських земель описана в уривку з історичного джерела:
«Уряд запланував високі темпи “осадження” колоністів на Східних кресах:
у 1921 році – 8 тис. осіб, у 1922 році – 20 тис. осіб...»?
. Що стало одним із наслідків реалізації в 40-х pp. XX ст. урядом Польщі заходів, про які йдеться в уривку з документа:
«...1. Швидкими темпами переселити українців і змішані сім'ї на повернуті території (насамперед у Північну Пруссію), не створюючи компактні групи проживання й не ближче ніж 100 км від кордону..
2014 рік – це рік, коли Україна
( Виберіть 3 відповіді)
Що спричинило політичну роздробленість Київської Русі?
(Виберіть 3 відповіді)
Укажіть події, пов’язані з діяльністю Організації українських націоналістів (ОУН) в роки Другої світової війни.
Установіть відповідність між назвами античних міст-колоній Північного Причорномор’я і Криму та їхнім місцем розташування.
1 Ольвія
2 Пантікапей
3 Херсонес
4 Тіра
Установіть відповідність між подією другої половини XVII ст. та її наслідком.
1 ухвалення Гадяцьких
Пунктів
2 Чигиринські походи
турецько-татарських військ
3 укладення Андрусівського
Договору
4 підписання Віленського
перемир’я
А знелюднення частини Правобережної
України, руйнація козацької столиці
Б початок війни Московського царства
проти Гетьманщини
В поділ території Гетьманщини між
Річчю Посполитою та Московським
царством
Г пошук Б. Хмельницьким нових
союзників у боротьбі з Річчю
Посполитою
Д перехід Лівобережної Гетьманщини
під протекторат Османської імперії
Установіть відповідність між подією Другої світової війни в Україні та її наслідком.
1 Київська оборонна операція
2 Битва за Дніпро
3 Корсунь-Шевченківська наступальна операція
4 Карпатсько-Ужгородська наступальна операція
А завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку
Б оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України
В зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському напрямку
Г прорив оборони противника на перекопському й сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів
Д завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України
Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя другої половини XVI - першої половини XVII ст.
А утворення Києво-Могилянського колегіуму
Б заснування в Острозі слов’яно-греко-латинської школи
В створення Пересопницького Євангелія
Г відновлення вищої православної ієрархії в Речі Посполитій
Установіть хронологічну послідовність подій, які відображено в цитованих документах:
А «Необхідно підтримати ініціативну групу по переходу до православ’я, підтримати священиків, які переходять від уніатства до православної віри»
Б «Засідання рекомендує, щоб Українська РСР та Білоруська РСР були запрошені стати членами-засновниками пропонованої Міжнародної Організації»
В «Своїм головним завданням Група вважає ознайомлення світової громадськості з фактами порушень на терені України Загальної Декларації прав людини...»
Г «...ліквідувати Українську Раду народного господарства. Визнати за необхідне ліквідувати Ради народного господарства економічних районів УРСР»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома