1. За словами Лиса, «виліпив його з небесної глини» (за твором І.Франка «Фарбований Лис»)
2 .На концерті, присвяченому роковинам царювання Лиса (за твором І.Франка «Фарбований лис»)
3. Країна, де царював Плаксій (за твором В.Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон»), називалася
4. Лоскотона врятував(ли) (за твором В.Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон»)
5. На рішення Микити битися зі Змієм вплинули (за тором О.Олеся «Микита Кожум´яка»)
6. Лісник не віддав мисливцю Козенятко, бо(за твором В.Королів-Старого «Мавка Вербинка»
7.Боротьба народних богатирів із ворогами, зажерливим Змієм – тема твору
8. Репліки, ремарки, дії – це ознаки твору
9. Установіть відповідність між уривком твору та його назвою
10.Установіть відповідність між персонажами творів та їх висловленнями
1 Лис Микита
2 Заєць
3 Кізонька
4 Лісовик
А «Біда, братця! Біда-а!.. Бачив я, своїми очима бачив на узліссі мисливців, собак, загонщиків»
Б «Я тим часом піду попередити Водяника та Русалок. Може, хтось забіжить до води помирати...»
В «Рятуйте ж хоч ви мене, лісові духи!»
Г «Але я вскочила в терновий кущ, і він пороздирав мені ніжки»
Д «Любi мої! Не бiйтеся мене! Приступiть ближче, я маю вам щось дуже важне сказати»
11.Установіть відповідність між персонажами творів та їх учинками
1 Мавка-Вербинка
2 Лоскотон
3 Микита Кожум’яка
4 Лис Микита
А став царем звірів
Б подолав Змія
В намагався змінити життя людей у країні Сльозолий
Г забороняв дітям сміятися й радіти
Д рятувала лісових мешканців
12. Чому навчають дітей казки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома