Вербальне спілкування

Додано: 9 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 401 раз
10 запитань
Запитання 1

До видів спілкування відносяться:

варіанти відповідей

Формальне

Ділове

Суперечка

Світське

Запитання 2

Стиль спілкування - це:

варіанти відповідей

Індивідуально-психологічні особливості взаємодії між

людьми

Індивідуально-типологічні особливості взаємодії між людьми

Індивідуально-суб’єктивні особливості взаємодії між людьми

Форма реалізації взаємодії між людьми

Запитання 3

Який з методів розпізнання емоцій є найкращим?

варіанти відповідей

За словесним описом

За мімікою та жестами

За допомогою поліграфа

За зовнішнім виглядом людини

Запитання 4

Вербальні засоби спілкування є:

варіанти відповідей

Комунікативною стороною спілкування

Інтерактивною стороною спілкування

Перцептивною стороною спілкування

Когнітивною стороною спілкування

Запитання 5

Величина втрати інформації у процесі спілкування визначається:

варіанти відповідей

Загальною недосконалістю людського мовлення

Наявністю чи відсутністю довіри до співрозмовника

Емоціями

Збігом або розбіжністю словникового запасу тощо

Запитання 6

Підсумкове сприймання інформації складає:

варіанти відповідей

80%

70%

30-40%

10-20%.

Запитання 7

У якому напрямку повинен дивитись оратор при публічному виступі?

варіанти відповідей

Перед собою

Вгору

В очі слухачам  

На одного зі слухачів

Запитання 8

З чого складається мовленнєва структура:

варіанти відповідей

Словниковий запас

Точна передача думки через слово

Просторіччя

Правильна вимова слів

Запитання 9

Що не забороняється під час ділової розмови?

варіанти відповідей

Негативно оцінювати особистість партнера

Перебивати партнера

Не звертати уваги на психологічний стан партнера

Підтримувати візуальний контакт

Запитання 10

Ораторське мистецтво передбачає:

варіанти відповідей

Викладання своїх думок доступною для співрозмовника мовою

Уміння точно формулювати свої думки

Орієнтація на реакцію співрозмовника

Демонстрація свого словникового запасу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест