«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

Додано: 18 листопада
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Копія з тесту: "Весна народів"
9 запитань
Запитання 1

"Весна народів" - це революційний рух 1848-1849 рр., що поширився на території таких країн (4 відповіді):

варіанти відповідей

Франція

Італія

Швейцарія

Німецький союз

Російська імперія

Австрія та Угорщина

Запитання 2

"Весню народів" назвали сучасники революційний рух 1848-1849 рр. в країнах Європи за те, що він:


варіанти відповідей

розпочався навесні 1848 р.

під час революції було утворено єдиний парламент для всіх народів Європи

поєднав у собі не лише виступи за демократизацію політичного устрою і протести робітників проти підприємців, а й визвольні національні рухи.

в результаті революції були утворені нові національні держави слов'ян

Запитання 3

Вставте пропущені слова:


"Весна народів" розпочалася у 1848 р. у ...... (країні) внаслідок .........

варіанти відповідей

розпочалася в Австрії внаслідок Словянського з'їзду

розпочалася у Франції внаслідок економічної кризи та спустошення скарбниці країни

розпочалася в Берліні після жорстокого придушеня владою виступу студентів

розпочалася в Неаполі після висадки революційних вйськ карбонаріїв

Запитання 4

Визначте спільні ознаки революційних подій 1848-1849 рр. в Європі:

(оберіть 4 твердження)

варіанти відповідей

спрямованість проти «старого порядку» (феодального) або його залишків

боротьба за посилення абсолютної влади монарха

боротьба за демократизацію суспільних відносин

розвиток національно-визвольних рухів.

боротьба за встановлення олігархічного буржуазного правління

боротьба за утворення національних держава

Запитання 5

Причинами революцій 1848-1849 рр. в Європі стали такі фактори (4 відповіді):

варіанти відповідей

національний гніт австрійцями значної частини італійців та народів у складі Австрійської імперії

відсутність політичних прав у більшості населення

бездіяльність існуючих представницьких органів влади в Німеччині, італії та Австрії

погіршення умов життя значної частини населення країн Європи через відставання у промисловому та аграрному розвитку

завершення промислового перевороту в Великій Британії

пробудження національної свідомості (усвідомлення себе окремим народом) більшості народів Європи

боротьба за панування в Європі найбільших країн

Запитання 6

У 1848-1851 рр. Франція була

варіанти відповідей

Французькою республікою ні чолі з президентом Л.Кавеньяком

Французькою республікою на чолі з президентом Луї-Наполеоном Бонапартом

Французькою імперією на чолі з імператором Луї-Наполеоном ІІІ Бонапартом

Французькою республікою на чолі з парламентом

Запитання 7

Опрацюйте документ:

З Прокламації І Слов’янського конгресу до народів Європи 12 червня 1848 р.

Піднімає голову давно пригноблюваний слов’янин, скидає з себе ярмо і вимагає гучним і рішучим голосом свою давню спадщину — свободу.

... він не хоче володарювати, панувати; він хоче свободи як для себе, так і для кожного; він вимагає її, безумовно, як найсвятіше право людини.

Ми запропонували імператорові Австрії... перетворити імперію на союз рівноправних народів, який однаково задовольнить як своєрідні потреби народів, так і єдність монархії.


Яку основну ідею проголошував Слов’янський конгрес?

варіанти відповідей

заборона німецької мови в окраїнах імперії

перетворення імперії на федерацію автономних народів

затвердження Словянського конгресу представницьким органом імперії

створення вільних селянських общин

Запитання 8

Позначте поняття, що відповідає визначенню. 

«Процеси, пов’язані з пробудженням національної свідомості бездержавних народів Європи та початком їхньої боротьби за створення чи відновлення власної держави».


варіанти відповідей

 Національне відродження

 

Політична реакція

  Визвольний рух

  Утопічний соціалізм

Запитання 9

Процес відновлення поваленого суспільного ладу або династії, що раніше перебувала при владі.



варіанти відповідей

реставрація,

 

 реформація,

реконструкція,

 революція.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест