Дія в оповіданні відбувається:
Хто переслідував лося восени в чорному бору?
Лось був:
Брати-підберезники врятували лося з ополонки?
Коли хлопці звільнили лося, він побіг, а потім раптом упав:
Чим ткнув Шпичак убитого звіра?
Невеликий прозовий твір, сюжет якого грунтується на певному (рідко кількох) епізоді з життя одного (іноді кількох) персонажу. Це:
Підійшовши, дядько Шпичак:
Дядько пообіцяв дітям за лося:
З ким спутали діти лося, побачивши його в ополонці?
Де проживав лось?
Як лось опинився після ополонки знову на березі?
Лось потрапив до заповідника із...
Хто врятував лося восени в чорному бору, коли його переслідували вовки?
З якою метою поїхали хлопчики - брати приїхали в заповідник?
Як лось ставився до людей?
Вставте пропущене слово : "Обидва плечисті, обидва з широкими. лагідними лицями і схожі один на одного так, як маленький ... схожий на свого більшого сусіда".
Якої масті була конячина хлопців?
Чий це портрет: "Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, в розтоптаних, з довгими халявами чоботях, в яких тонув малоне по пояс"?
Закінчіть цитату: "Але лось виявився дужий і життєлюбний, а діти - ...":
Як на вашу думку ставиться автор до дядька Шпичака?
Ідея твору Є.Гуцала "Лось" - це:
Що засуджується в оповіданні Євгена Гуцала "Лось"?
Кульмінацією у творі є:
Що засуджується в оповіданні Євгена Гуцала "Лось"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома