Дієслово - це
Інфінітив є у реченні
Усі дієслова доконаного виду подано у рядку
У формі 3-ї особи множини всі дієслова рядка
Усі дієслова дійсного способу в рядку
Усі дієслова належать до І дієвідміни
Усі слова - дієприкметники в рядку
У якому рядку всі дієслова пишуться з не разом
Вкажіть безособову форму дієслова
З’ясуйте, яким членом речення виступає виділене дієслово.
Мистецтво слухати дано не кожному.
Дієприкметниковий зворот виділяється комами в реченні (розділові знаки пропущено)
варіанти відповідей
У реченні Рівними рядами стоять обважнілі плодами яблуні дієприкметник виконує синтаксичну роль
НЕправильно утворено форму першої особи однини в рядку
Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
У якому реченні розділові знаки розставлено правильно?
Позначте всі речення з дієприкметниками.
У якому рядку всі дієприкметники з НЕ пишуться окремо
Знайдіть речення з дієприкметниковим зворотом:
Пасивний дієприкметник є в реченні
НЕ з дієприкметником треба писати разом в реченнях, окрім
Дієприкметникового звороту немає в реченні
Неправильно утворені словосполучення з дієприкметниками в рядку
Вкажіть рядок, в якому всі слова – прислівники:
Вкажіть рядок, в якому вказано, на які питання відповідають прислівники:
Вкажіть прислівники вищого ступеня порівняння:
Укажіть рядок з прислівниками, від яких можна утворити ступені порівняння:
.
Знайдіть рядок прислівників, які утворені префіксально-суфіксальним способом:
Вкажіть рядок, в якому прислівники утворені від прислівників:
Вкажіть рядок словосполучень із прислівниками:
Позначте рядок, у якому всі слова – прислівники, які треба писати через дефіс:
Знайдіть речення, у яких нема прислівників:
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
На сонячному пагорбі, неподалік уже (1)давним-давно запустілого старовинного маєтку, (2)стоїть школа, (3)мурована з червоної (4)вогнетривкої цегли.
А прикметник
Б дієприкметник (форма дієслова)
В прислівник
Г дієслово
Д іменник
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Іменник виділено в словосполученні з тексту
А починається з колискової
Б звучання почутої мелодії
В для маленької дитини
Г ходить навшпиньках
Іменником є виділене слово в реченні
А Яке добре гостювання було завжди в бабусі!
Б З усіх іспитів він отримав «добре».
В Мені давно не було так добре й затишно.
Г У нього було добре, щире серце.
Частку не треба писати разом у варіанті
А не/зовсім зрозумілий
Б зошит не/підписано
В не/всі з цим обізнані
Г не/забутня подорож
Подвоєння букв є в усіх словах рядка
А заздріст..ю, нездолан…ий, зіл...я
Б жовч…ю, зван…я, довгождан...ий
В громад…я, велич...ю, старан...ість
Г спотворен...ий, забут…я, суд...ею
Граматичну помилку допущено в реченні
А Коли ми проходили повз вежу, годинник пробив шосту.
Б На годиннику була шоста, коли ми проходили повз вежу.
В Проходячи повз вежу, ми почули бій годинника.
Г Проходячи повз вежу, годинник пробив шосту годину.
Неправильно поставлено розділові знаки в реченні
1. Перемігши супротивника, кияни ввійшли до фіналу.
2. Столітні дуби, зачувши вперше стук сокири, захиталися.
3. Почувши, хлоп’ячі голоси, з куреня вийшов дідусь
4.Не думавши, не гадавши, у біду потрапив.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома