Прочитайте уважно текст. Укажіть кількість дієслів, використаних в уривку із легенди.
Прийшов на берег Бугу чоловiк, поставив собi хату i зажив з жiнкою. Мав двох дочок. Одну ласкаво називав Вишенькою, а другу – Вiнничкою. Росли дiвчата, як ягоди, рум’янi та веселi. А коли виросли, то одружив їх з працьовитими риболовами. Поставила Вишенька з своїм чоловiком дерев’яну хату на правiм березi Бугу, а Вiнничка – на лiвому.
Усі слова є дієсловами в рядку
Познач, яким членом речення є виділене дієслово.
Талант малювати має не кожна людина.
У якому реченні дієслово виконує роль підмета?
Укажіть рядок, у якому обидва слова є особовими дієсловами
Виберіть рядок, у якому всі дієслова доконаного виду
7. Позначте рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:
А. Писати, виконувати, скочити, знати.
Б. Поважати, залежати, зашити, думати.
В. Атакувати, перенести, сидіти, просити.
Г. Зберігати, ходити, гарантувати, зашивати.
8. Усі дієслова доконаного виду в рядку
А. Сподіватися, дочекатися, віддати, захотіти.
Б. Вилити, злити, виливати, налити.
В. Змолоти, прокинутись, змити, вилетіти.
Г. Виспатися, просити, кричати,виполоти.
9. Граматичну помилку допущено в рядку
А. Хвилюватися за бабусю.
Б. Турбуватися про брата.
В. Ігнорувати вчителями.
Г. Очікувати на колегу.
Дієслова недоконаного виду називають завершену, обмежену в часі дію та відповідають на питання що зробити?
Дієслова можуть означати завершену й незавершену дію. Залежно від цього вони поділяються на дієслова доконаного і недоконаного виду.
Дієслова мають вид доконаний і недоконаний
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома