Види лекцій

Додано: 8 жовтня
Предмет:
7 запитань
Запитання 1

Лекція - це

варіанти відповідей

Це захід, на якому люди збираються, щоб спільно розгадувати загадки або головоломки, обговорюючи їх рішення вголос.

Логічно вивершений, науково обґрунтований і систематизований виклад певного наукового або науково-методичного питання, ілюстрований, при необхідності, засобами наочності та демонстрацією дослідів.

Це заняття, на якому студентам видають тільки питання, і вони самі повинні шукати відповіді, а викладач лише спостерігає за процесом.

Подія, де студенти отримують великий текстовий документ, а викладач просто стоїть поруч і перевіряє, хто швидше його прочитає.

Запитання 2

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ВИКЛАДАЧА - це

варіанти відповідей

Навчальне видання стислого викладу змісту лекцій навчальної дисципліни, одного або кількох розділів лекцій чи окремої теми лекцій.

Викладач використовує конспект як план виступу, щоб підтримувати ідеальний баланс між серйозністю та розважальністю.

У конспекту вказано, на яких моментах робити акцент, щоб викликати більше питань і зберегти інтригу до кінця заняття.

Ретельно підготовлена збірка цікавих історій і невідомих фактів, які викладач розповідає тільки тоді, коли бачить, що студенти починають засинати. Основна мета такого конспекту — тримати увагу на максимумі протягом усього заняття, незалежно від рівня складності матеріалу.

Запитання 3

Що таке Лекція-діалог

варіанти відповідей

проводиться за схемою наукових конференцій. Складається із заздалегідь поставленої проблеми і системи доповідей (до 10 хвилин) по кожному питанню, що висвітлює проблему.

на початку заняття слухачі (курсанти, студенти) мають задавати лектору питання у письмовій формі, які лектор протягом декількох хвилин аналізує і дає змістовні відповіді, які повинні бути сформовані у зв’язний текст. 

Метою лекції такого типу є ознайомлення студентів з технологією їх подальшої навчальної діяльності, з особливостями використання окремих дій та способів роботи.

така лекція проводиться на основі сократівського методу за допомогою прямого діалогу викладача зі студентами.

Запитання 4

Що таке Інструктивна лекція

варіанти відповідей

Метою лекції такого типу є ознайомлення студентів з технологією їх подальшої навчальної діяльності, з особливостями використання окремих дій та способів роботи.

Така лекція проводиться на основі сократівського методу за допомогою прямого діалогу викладача зі студентами.

проводиться за схемою наукових конференцій. Складається із заздалегідь поставленої проблеми і системи доповідей (до 10 хвилин) по кожному питанню, що висвітлює проблему.

Лекції такого виду дають можливість навчити студентів систематизувати та узагальнювати свої освітні результати на теоретичній основі. 

Запитання 5

Що таке Лекція-конференція

варіанти відповідей

Метою лекції такого типу є ознайомлення студентів з технологією їх подальшої навчальної діяльності, з особливостями використання окремих дій та способів роботи.

проводиться за схемою наукових конференцій. Складається із заздалегідь поставленої проблеми і системи доповідей (до 10 хвилин) по кожному питанню, що висвітлює проблему.

Лекції такого виду дають можливість навчити студентів систематизувати та узагальнювати свої освітні результати на теоретичній основі. 

така лекція проводиться на основі сократівського методу за допомогою прямого діалогу викладача зі студентами.

Запитання 6

Що таке Лекція теоретичного конструювання. 

варіанти відповідей

на початку заняття слухачі (курсанти, студенти) мають задавати лектору питання у письмовій формі, які лектор протягом декількох хвилин аналізує і дає змістовні відповіді, які повинні бути сформовані у зв’язний текст. 

проводиться за схемою наукових конференцій. Складається із заздалегідь поставленої проблеми і системи доповідей (до 10 хвилин) по кожному питанню, що висвітлює проблему.

Лекції такого виду дають можливість навчити студентів систематизувати та узагальнювати свої освітні результати на теоретичній основі.

Така лекція проводиться на основі сократівського методу за допомогою прямого діалогу викладача зі студентами.

Запитання 7

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ЛЕКЦІЇ (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Наявність і зміст лекції.

Обов’язкове використання складної термінології, яка дає студентам відчуття, що вони відкрили новий рівень знань

Підготовленість викладача до лекції.

Лекція повинна тривати якнайдовше без перерв, оскільки безперервний потік інформації допоможе студентам краще засвоїти матеріал, не відволікаючись на питання чи обговорення.

Структура лекції:наявність в лекції вступу, який містить чітке формування теми лекції і постановку завдання, логічна послідовність, розподіл і взаємозв’язок окремих частин лекції, що полегшують розуміння лекції.

викладач повинен просто прочитати матеріал з конспекту, не звертаючи уваги на реакцію чи запитання аудиторії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест