Роздрібні торговельні підприємства класифікуються такими основними ознаками:
До основних торговельних функцій магазинів слід віднести:
Основними технологічними функціями є:
До теперішнього часу практикою вироблені наступні основні методи реалізації товарів торговими організаціями (магазинами)
Встановлений у законодавчому порядку грошовий знак, який слугує для вимірювання цін товарів та послуг
За цією формою торгівля проводиться шляхом демонстрації зразків (описів) товарів в торгових об'єктах або поширення інформаційних джерел, вмісних описи товарів (каталогів, проспектів, буклетів, фотографій і т. д.). Покупець вивчає зразки або описи, вибирає і оплачує необхідні товари
Різновид магазину самообслуговування з торговою площею від 400 м2 до 2499 м2, у якому покупцю пропонується не менше двох тисяч найменувань продовольчих товарів, широкий асортимент непродовольчих товарів, а також пропонуються додаткові послуги населенню, зокрема — стоянка автотранспорту, послуги з харчування, комплектування подарункових наборів тощо
Підприємство роздрібної торгівлі, що знижує ціни на товари шляхом обмеження їх асортименту, відмови від дорогих способів зберігання і т. ін.
Тип торгівлі товарами, а також виконання певних послуг, де покупцем є кінцевий споживач, фізична чи юридична особа.Метою придбання товару у роздріб є задоволення особистих потреб покупця, членів його родини (якщо це фізична особа), або ж працівників фірми (якщо це юридична особа) за рахунок споживання купленого товару.
Різновид універсальної крамниці самообслуговування з торговою площею від 2500 м² та більше, у якому здійснюється продаж не менше 10 тис. найменувань продовольчих та непродовольчих товарів, а також пропонуються додаткові послуги населенню, зокрема – стоянка автотранспорту, послуги з харчування, комплектування подарункових наборів тощо
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома