види трикутників

Додано: 11 листопада 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Копія з тесту: види трикутників
Тест виконано: 38 разів
12 запитань
Запитання 1

Кут, градусна міра якого дорівнює 97°, є... 

варіанти відповідей

а) прямим;

б) тупим;

в) розгорнутим;

г) гострим. 

Запитання 2

Знайдіть периметр квадрата, сторона якого дорівнює 17 см. 

варіанти відповідей

17

68

34

51

Запитання 3

Перша сторона трикутника дорівнює 12 см, друга сторона утричі довша від першої, а третя на 8 см коротша від другої. Знайдіть периметр трикутника.  

варіанти відповідей

92

44

36

76

Запитання 4

Знайти периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторона дорівнює 8см.

варіанти відповідей

32

24

16

8

Запитання 5

З вершини розгорнутого кута MKP, зображеного на рисунку, проведено промені KA і KB так, що ∠MKB = 115°, ∠AKP = 94°. Обчисліть градусну міру кута AKB.

варіанти відповідей

а) 21°

б) 27°

в) 29°

г)32°

Запитання 6

Укажіть правильне твердження.

А) кут, більший за гострий кут, — тупий

Б) кут, менший від тупого кута, — прямий

В) будь-який гострий кут менший від тупого кута

Г) кут, більший за прямий кут, — розгорнутий

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 7

На малюнку РАВС = ...

варіанти відповідей

19

17

24

12

Запитання 8

У чотирикутнику перша сторона дорівнює 20 см, друга сторона удвічі менша, а третя становить ½ суми першої та другої сторін. Обчисліть периметр чотирикутника, якщо четверта сторона дорівнює третій. 

варіанти відповідей

59

72

60

69

Запитання 9

Скільки трикутників на малюнку?

варіанти відповідей

9

10

12

13

Запитання 10

З вершини прямого кута АВС проведено бісектрису ВМ. Знайдіть величину кута АВМ

варіанти відповідей

45°

90°

30°

60°

Запитання 11

З вершини кута АВС проведено бісектрису ВК.

∠СВК = 50°. Знайдіть величину кута АВС

варіанти відповідей

100°

50°

25°

150°

Запитання 12

З вершини кута АВС проведено бісектрису ВК.

∠СВК = 50°. Знайдіть величину кута АВК

варіанти відповідей

100°

50°

25°

150°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест