Талановитого козака Івана Сірка вісім разів обирали кошовим отаманом. Ніхто більше не заслужив такої шани й честі.
У тексті підкреслене слово вжито у формі
Талановитого козака Івана Сірка вісім разів обирали кошовим отаманом. Ніхто більше не заслужив такої шани й честі.
У тексті підкреслене слово вжито у формі
Талановитого козака Івана Сірка вісім разів обирали кошовим отаманом. Ніхто більше не заслужив такої шани й честі.
У тексті підкреслене слово вжито у формі
Талановитого козака Івана Сірка вісім разів обирали кошовим отаманом. Ніхто більше не заслужив такої шани й честі.
У тексті підкреслене слово вжито у формі
Упродовж двадцяти років боровся Іван Сірко проти завойовників, змушував ворогів тремтіти, а коли вони насмілювалися йти на Україну, козацький ватажок гнав їх геть.
Підкреслене слово вжито у формі
Упродовж двадцяти років боровся Іван Сірко проти завойовників, змушував ворогів тремтіти, а коли вони насмілювалися йти на Україну, козацький ватажок гнав їх геть.
Підкреслене слово вжито у формі
Упродовж двадцяти років боровся Іван Сірко проти завойовників, змушував ворогів тремтіти, а коли вони насмілювалися йти на Україну, козацький ватажок гнав їх геть.
Підкреслене слово вжито у формі
Упродовж двадцяти років боровся Іван Сірко проти завойовників, змушував ворогів тремтіти, а коли вони насмілювалися йти на Україну, козацький ватажок гнав їх геть.
Підкреслене слово вжито у формі
Знищуючи нападників у полі й на морі, він наганяв їм такого переполоху, що грабіжники мусили рятувати своє життя.
Виділене слово у тексті вжито у формі
Знищуючи нападників у полі й на морі, він наганяв їм такого переполоху, що грабіжники мусили рятувати своє життя.
Виділене слово у тексті вжито у формі
Знищуючи нападників у полі й на морі, він наганяв їм такого переполоху, що грабіжники мусили рятувати своє життя.
Виділене слово у тексті вжито у формі
Знищуючи нападників у полі й на морі, він наганяв їм такого переполоху, що грабіжники мусили рятувати своє життя.
Виділене слово у тексті вжито у формі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома