1 - 12 запитання оцінюються по 1 балу;
13 - 16 запитання оцінюються по 2 бали;
17 запитання оцінюються в 4 бали.
Бажаю усім успіху))
Дріб відповідає 1/2 відповідає...
Дріб відповідає 1/4 відповідає...
Сума трьох чисел дорівнює 240.
Їх середнє арифметичне дорівнює:
Сума трьох чисел дорівнює 420.
Їх середнє арифметичне дорівнює:
54% дорівнює:
145% дорівнює:
Із пшениці отримали 80% борошна. Скільки було взято пшениці, якщо отримано 560 кг борошна?
Ячменем засіяли 54 га, що становить 18% усього поля. Яка площа поля?
Хлопці 5 класу здали нормативи швидкості з бігу на 60 м і отримали результати: 8,6; 9,4; 10,2; 11,1; 11,9; 12,2; 13; 8,8; 9; 10,5; 10,8. Обчисліть середній показник з бігу.
Дівчата 5 класу виконали стрибки у довжину з місця і отримали результати: 157; 148; 150; 129; 123; 116; 125; 147; 150; 155.
Обчисліть середній показник із стрибків.
У Оленки було 2000 грн. На покупки у супермаркеті вона витратила 45% усієї суми. Яку суму грошей потрачено?
Рідні Михайлика на його день народження подарували 3500 грн. 65% усіх грошей він витратив на відвідання Харківського «Диснейленду». Яку суму грошей він витратив?
Маринка для приготування пісочного печива взяла 200 г борошна, 125 г вершкового масла, 75 г цукру, 75 г манної крупи та 40 г волоських горіхів. Знайдіть середню масу тіста пісочного печива.
Тарас готував шоколадне морозиво. Він взяв 150 г молока, 200 г вершків, 100 г жовтків, 15 г какао-порошку, 120 г цукру, 3 г желатину. Знайдіть середнє арифметичне ваги інгредієнтів.
Меблевий цех планував виготовити 14020 шкільних меблів НУШ, а виготовили 14540. На скільки відсотків цех перевиконав план? Результат округліть до одиниць.
Швейна фабрика планувала пошити 15000 пальт, а пошила 20000. На скільки відсотків перевиконано план? Результат округліть до одиниць.
На присадибній ділянці сім'я висадила 180 штук розсади капусти, помідорів, перцю і баклажанів. Капуста становить 25% усієї розсади, помідори – 35% усієї розсади. Кількість перцю становить 50% розсади капусти і помідорів. Яку кількість баклажанів посадила сім'я?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома