Відтворювальне господарство

Додано: 8 грудня
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Що є формою господарювання, при якому люди виробляють продукт?

варіанти відповідей

Відтворювальна форма.

Привласнювальна форма.

Запитання 2

Які заняття свідчать про появу відтворювальної форми господарювання?

варіанти відповідей

Рибальство, землеробство.

Скотарство, землеробство.

Запитання 3

Неолітична революція являє собою перехід:



варіанти відповідей

Від збиральництва та мисливства до землеробства й скотарства.

Від землеробства й скотарства до мисливства і тваринництва.

Запитання 4

Що відбувалося з привласнювальними заняттями внаслідок неолітичної революції?

варіанти відповідей

Люди продовжували займатися збиральництвом й мисливством.

Люди припинили займатися збиральництвом й мисливством.

Запитання 5

Який спосіб життя став доцільним після переходу до відтворювального господарювання?

варіанти відповідей

Осілий.

Кочовий.

Запитання 6

Яка тварина була приручена людиною ще в період мезоліту?

варіанти відповідей

Кінь.

Собака.

Запитання 7

Кому потрібні більші території, щоб забезпечити себе харчами?

варіанти відповідей

Мисливцям.

Землеробам.

Запитання 8

Для якого типу господарювання характерний надлишок продукту?

варіанти відповідей

Для привласнювального.

Для відтворювального.

Запитання 9

Оберіть перелік ознак неолітичної революції.

варіанти відповідей

Розвиток ремесел, скотарство, збиральництво

Скотарство, розвиток ремесел, землеробство.

Запитання 10

Що в історичній науці називають "родючим півмісяцем"?

варіанти відповідей

Землі з кліматичними умовами, сприятливими для землеробства.

Знаряддя праці у формі півмісяця.

Запитання 11

Оберіть перелік знарядь, характерних для переходу до відтворювальних форм господарювання.

варіанти відповідей

Палиця-копачка, рубило.

Мотика, зернотерка.

Запитання 12

Перехід до відтворювального господарювання свідчить про розвиток інтелекту первісної людини?

варіанти відповідей

Ні.

Так.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест