Вигляди

Запитання пов'язані з темою "Вигляди".

Додано: 15 лютого
Предмет: Креслення
11 запитань
Запитання 1

Закінчіть речення : "Вигляд — це зображення повернутої до спостерігача  ......."

варіанти відповідей

......час­тини предмета.

.....лінії предмета.

........точки предмета

Запитання 2

Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Зображення, утворене на фронтальній площині проекцій, 

називають виглядом зліва.

Зображення на горизонтальній площині проекції назива­

ють виглядом спереду.

Зображення на профільній площині проекцій називають 

виглядом зліва.

Зображення, утворене на фронтальній площині проекцій, 

називають виглядом спереду.

Зображення на горизонтальній площині проекції назива­

ють виглядом зверху.

Зображення на профільній площині проекцій називають 

виглядом зліва.

Зображення, утворене на фронтальній площині проекцій, 

називають виглядом спереду.

Зображення на горизонтальній площині проекції назива­

ють виглядом зліва.

Зображення на профільній площині проекцій називають 

виглядом зверху.

Запитання 3

Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Вигляд зліва називають  ще й головним.

вигляд зверху  називають  ще й головним.

вигляд спереду називають  ще й головним.

Запитання 4

Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Головний вигляд прийнято вибирати такий щоб він  передавав  найбільш характерні контури предмета і найповніше розкривав його будову.

Вигляд зверху  прийнято вибирати такий щоб він  передавав  найбільш характерні контури предмета і найповніше розкривав його будову.

Фронтальний вигляд прийнято вибирати такий щоб він  передавав  найбільш характерні контури предмета і найменше розкривав його будову.

Запитання 5

Виберіть правильне твердження

варіанти відповідей

На кресленні має 

бути три вигляди.

На кресленні є один основний вигляд - профільний. Всі інші вибирають в залежності від форми предмета.

Кількість виглядів на кресленні має 

бути доцільною, тобто найменш можливою, але разом з тим 

достатньою для повного уявлення про форму всього зображе­

ного предмета і його частин. 

Запитання 6

Вставте пропущене слово в речення: "Невидимі частини поверхні предмета показують на вигля­

дах ................ лініями"

варіанти відповідей

 штриховими .

штрихпунктирними.

штрихпунктирною з двома точками.

Запитання 7

Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Вигляд зверху —  креслиться під фронтальним виглядом у проекційному зв'язку з ним , вигляд зліва — креслиться зліва від фронтального вигляду у проекційному зв'язку з ним .


Вигляд зверху —  креслиться під фронтальним виглядом у проекційному зв'язку з ним , вигляд зліва — креслиться справа від фронтального вигляду у проекційному зв'язку з ним .

Вигляд зверху —  креслиться під горизонтальним виглядом у проекційному зв'язку з ним , вигляд зліва — креслиться справа від фронтального вигляду у проекційному зв'язку з ним .

Запитання 8

Виберіть правильне твердження .

варіанти відповідей

1- фронтальний вигляд , або вигляд спереду; 2- профільний вигляд, або вигляд зліва ; 3 - горизонтальний вигляд , або вигляд зверху.

1- фронтальний вигляд , або вигляд зверху ; 2- профільний вигляд, або вигляд зліва ; 3 - горизонтальний вигляд , або вигляд зверху.

1- фронтальний вигляд , або вигляд спереду; 2- профільний вигляд, або вигляд справа ; 3 - горизонтальний вигляд , або вигляд зверху.

Запитання 9

Які три вигляди предмета відповідають даному предмету.

варіанти відповідей
Запитання 10

Дайте назву виглядам предмета.

варіанти відповідей

В- вигляд зверху , або горизонтальний вигляд ; Б- вигляд зліва , або профільний вигляд ; А- вигляд спереду , або фронтальний вигляд.

В- вигляд спереду , або горизонтальний вигляд ; Б- вигляд зліва , або профільний вигляд ; А- вигляд спереду , або фронтальний вигляд.

А- вигляд зверху , або горизонтальний вигляд ; Б- вигляд зліва , або профільний вигляд ; В- вигляд спереду , або фронтальний вигляд.

Запитання 11

Предмету " А" які відповідають вигляди?

варіанти відповідей

1,13,7.

4,10,15.

8,9,6.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест