використання різних образів в скретч

Додано: 7 травня 2023
Предмет:
Тест виконано: 42 рази
13 запитань
Запитання 1

Що потрібно натиснути для запуску проекту в Скретч? 

варіанти відповідей

червоний прапорець

зелений прапорець 

червону кнопку

Запитання 2

Що таке "сцена" в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

набір команд 

інструмент

фоновий малюнок 

Запитання 3

Що таке "спрайт"? 

варіанти відповідей

об'єкт, який виконує певні дії 

костюм персонажа 

блок команд 

Запитання 4

Що таке «скрипт»?

варіанти відповідей

розділ

вікно 

набір команд 

Запитання 5

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм вибору команд 

алгоритм малювання 

Запитання 6

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

блоку "опустити олівець"

блоку «коли натиснуто»

блоку «перемістити вказівник миші» 

Запитання 7

Що буде виконувати даний алгоритм?

варіанти відповідей

При натисканні на прапорець зміниться фон і образ спрайта

При натисканні на стрілку праворуч зміниться фон і образ спрайта

При натисканні на стрілку ліворуч зміниться фон і образ спрайта

Запитання 8

Що буде виконувати даний алгоритм?

варіанти відповідей

При натисканні на прапорець спрайт буде рухатися

При натисканні на пропуск спрайт буде рухатися та змінювати колір та образ

При натисканні на прапорець спрайт буде змінювати колір та образ

Запитання 9

6. Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?

варіанти відповідей

Керувати

Вигляд

Рух

Подія

Запитання 10

Як називається місце у вікні програми Scratch, де відбуваються запрограмовані події?

варіанти відповідей

 майдан

  сцена

  площа

  аркуш

Запитання 11

Хто такий виконавець?

варіанти відповідей

той, хто не розуміє і може виконати певні команди

той, хто розуміє і не може виконати певні команди

той, хто розуміє і може виконати дані команди

Запитання 12

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

 Зупиняє програму через 1 секунду

 Запускає програму через 1 секунду

Призупиняє програму на 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Запитання 13

Для того щоб додати новий спрайт з бібліотеки Скретч, потрібно обрати пункт позначений цифрою ….

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест