В. Шекспір народився:
Батьківщина В. Шекспіра:
Батько В. Шекспіра був:
Вкажіть зайве слово. В. Шекспір був:
Вкажіть НЕправильне твердження
Театр «Глобус» знаходиться в місті:
«Шекспірівське питання» полягає в тому, що дослідники:
Вкажіть зайве слово. В сонетах В. Шекспіра можна побачити:
Вкажіть кількість періодів творчості В. Шекспіра:
У якому жанрі НЕ працював В. Шекспір?
Фраза “Увесь світ лицедіє”
Вкажіть НЕправильне твердження
1. В.Шекспір являється
2. Батьківщиною В.Шекспіра являється місто
Вільям Шекспір, англійський драматург і поет, - один з найвидатніших постатей доби ...
Скільки сонетів написав В.Шекспір?
Сонети В.Шекспіра мають .....
Лірична героіня сонетів Шекспіра ...
На які групи поділяють сонети Шекспіра?
Сонет 66 відноситься за темою до сонетів ...
Сонет 116. З чим автор порівнює кохання в цьому сонеті ?
Що таке кохання, з точки зору В.Шекспіра ? (сонети 116, 132 )
Вільям Шекспір створив новий вид сонетів, який отримав назву "шекспірівський сонет". "Шекспірівський сонет" складається з....
Які художні засоби використовує автор у рядках: Любов - не блазень у руках часу, Що тне (знищує) серпом свої троянди свіжі.
Що говорить про кроки милої Шекспір у сонеті 130?
Змальовуючи образ коханої Смаглявої Леді у сонеті №130, В. Шекспір:
"І все ж вона-найкраща поміж тими, що славлені похвалами пустими!" - рядки з сонета
Який засіб художньої виразності В. Шеспір використовує в рядках: "Не знаю про ходу богинь із неба, а кроки милої - цілком земні..."?
Яку назву мав театр Шекспіра?
"Шекспірівське питання" пов'язане з ...
5. У митця було
7. Творчість письменника поділяється на
8. Творчою спадщиною Шекспіра є
10. В чому заключається "шекспірівське питання"?
11. Яка структура англійського (шекспірівського ) сонету?
12. За темами сонети Шекспіра поділяються на ... групи, присвячені ...
Театр «Глобус» знаходиться в місті:
Фраза “Увесь світ лицедіє”
В якому році народився В.Шекспір?
В якому театрі працював В.Шекспір?
Шекспір - англійський
Вільям Шекспір писав (обери жанри)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома