Дотримання правил охорони праці при обслуговуванні пасажирського вагона

Для успішного проходження тесту необхідно застосувати набуті знання з підготовки пасажирського вагона до рейсу; на шляху прямування поїзда; в пунктах обороту для безпечної експлуатації електрообладнання.

Додано: 5 грудня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Провідник повинен пам'ятати: який струм є небезпечним для життя людини?

варіанти відповідей

0,06А

0,05А

0,07А

Запитання 2

Яка сила струму є смертельною для людини?

варіанти відповідей

1,5А

0,3А

0,1А

Запитання 3

Забороняється наближатися до проводів контактної мережі на відстань:

варіанти відповідей

менше 2 метрів

більше 3 метрів

менше 4 метрів

Запитання 4

При знаходженні на залізничних коліях, провідник має дотримуватись наступних вимог:

варіанти відповідей

переходити колії під прямим кутом; проходити між розчепленими вагонами, якщо відстань між автозчепленнями цих вагонів не менше 5 метрів;

проходити за всиановленими покажчиками "Службовий прохід"

переходити колії під прямим кутом; проходити між розчепленими вагонами, якщо відстань між автозчепленнями цих вагонів не менше 10 метрів;

при сході з вагона триматися за поручні, розташовуватися обличчям до вагона, оглянувши попередньо місце сходу та переконавшись у відсутності рухомого складу;

обходити групи вагонів, що стоять на колії на відстань не менше 5 метрів від автозчеплення, звертати увагу на показання світлофорів, звукові сигнали, попереджуючі знаки

обходити групи вагонів, що стоять на колії на відстань не менше 7 метрів від автозчеплення, звертати увагу на показання світлофорів, звукові сигнали, попереджуючі знаки

Запитання 5

При знаходженні на залізничних коліях провіднику забороняється:

варіанти відповідей

переходити (перебігати) колії перед рухомим складом, переходити колії в межах стрілочних переводів; наступати на голівки рейок; торкатися обірваних дротів контактної мережі,

наближатися ближче 2-х метрів до струмоведучих частин контактної мережі, що перебувають під напругою, а до обірваних дротів - ближче 10 метрів

наближатися ближче 10 метрів до струмоведучих частин контактної мережі, що перебувають під напругою, а до обірваних дротів - ближче 5 метрів

Запитання 6

Провідник, який виявив обрив проводів контактної мережі повинен:

варіанти відповідей

сповістити дружину (чоловіка)

до прибуття ремонтної бригади огородити підручними засобами, стежити щоб ніхто не наблизився до обірваних проводів на відстань менше 10 метрів

сповістити ЛНП, інструктору резерву провідників, поїзному диспетчерові

до прибуття ремонтної бригади підручними засобами, та приступити до своїх обов'язків в пасажирському вагоні

Запитання 7

У випадку влучення в зону "крокових напруг" необхідно:

варіанти відповідей

не кваплячись, дрібними кроками , що не перевищують довжину стопи, не відриваючи ніг від землі виходити з небезпечної зони

з'єднавши ступні ніг разом - і не кваплячись, дрібними кроками , що не перевищують довжину стопи, не відриваючи ніг від землі виходити з небезпечної зони

з'єднавши ступні ніг разом - і не кваплячись, дрібними кроками , що не перевищують довжину стопи, виходити з небезпечної зони

Запитання 8

На шляху прямування провідник, при виникненні сторонніх звуків та вібрацій повинен:

варіанти відповідей

повідомити ЛНП, ПЕМа

повідомити ЛНП, ПЕМа, начальника резерву провідників

повідомити провідника суміжного вагона

Запитання 9

Які дії повинні бути виконані перед подачею високої напруги у високовольтну магістраль складу вагонів від колонки стаціонарного пункту електропостачання?

варіанти відповідей

поінформувати провідників

на торцевих дверях головного і хвостового вагонів вивішена табличка з написом червоних кольорів "Обережно! Склад під високою напругою"

на бокових дверях головного і хвостового вагонів вивішена табличка з написом чорних кольорів "Обережно! Склад під високою напругою"

Запитання 10

У вагонах з комбінованим опаленням дозволяється проводити вологе прибирання підлог, крім 

варіанти відповідей

котлового відділення, не вимикаючи ланцюги електронагрівачів високовольтного комбінованого котла опалення. 

службового відділення відділення, не вимикаючи ланцюги електронагрівачів високовольтного комбінованого котла опалення. 

пасажирського відділення відділення, не вимикаючи ланцюги електронагрівачів високовольтного комбінованого котла опалення. 

Запитання 11

На шляху прямування провідники повинні контролювати виконання пасажирами вимог пожежної безпеки:

варіанти відповідей

не допускати увімкнення пасажирами до електромережі вагона електроприладів, не передбачених електричною схемою вагона. 

лише на прохання дозволяти користування побутовими приладами, які перевозять з собою

не допускати користування електробритвами

Запитання 12

 На шляху прямування, у пунктах формування та обороту провідникам забороняється: 

варіанти відповідей

 зберігати сторонні предмети у котельних відділеннях

розпалювати котел опалення, титан за допомогою легкозаймистих та горючих рідин

допускати у вагон сторонніх осіб, у т.ч. безквиткових пасажирів та осіб з надлишковою ручною поклажею. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест