Апостроф пишемо після букв ..., ..., ..., ..., ..., ..., які позначають твердий приголосний звук, перед я, ю, є, ї, які позначають два звуки.
Апостроф пишемо після букв б, п, в, м, ф, р, які позначають твердий приголосний звук, перед ..., ..., ..., ..., які позначають два звуки.
Апостроф пишемо після букв б, п, в, м, ф, р, які позначають твердий приголосний звук, перед я, ю, є, ї, які позначають два звуки.
Апостроф позначає ... вимову цих зуків.
Виберіть слова, в яких потрібно поставити апостроф.
Розташуйте слова в алфавітному порядку.
¹Мар’яна, ²розв’язок, ³хлоп’ята, ⁴перев’язка, ⁵здоров’я, ⁶кур’єр, ⁷обов’язок
Розгляньте малюнок, виберіть слова з апострофом.
Утворіть прикметники від поданих іменників. Відмітьте лише слова з апострофом.
Дерево – дерев’яний, трава - ..., солома - ...,
соловей - ..., зоря - ..., мед - ..., вода - ...,
риба - ..., олово - ....
Відгадайте загадки, знайдіть слова відгадки.
Що підійме і найменша дитина, а через хату не перекине і найсильніша людина?
Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене.
Запашна лікарська рослина.
Хто зимує в Африці?
Частина стопи ноги.
Складіть словосполучення, додаючи слова з апострофом.
Дружні ..., подарунок для ..., перед ... будинком,
з гусячого ... .
Прочитайте текст. Виберіть слова, в які потрібно поставити апостроф.
Як добре у лісі! Уже ¹з_явилися перші квіти, всюди розлився їх ²п_янкий аромат. Навколо так зелено і ³св_ятково! Чути ⁴солов_їні співи. Здається, кожен ⁵бур_янець радіє весні. Але ⁶пам_ятай : ліс – не місце для ігор з вогнем. ⁷Полум_я може пошкодити дерева і кущі, викликати пожежу. Ми тут – лише гості. Тож не лякай лісових мешканців, навіть маленького ⁸черв_ячка. Якщо насмітив – прибери сміття у свій рюкзак. Бережімо ліс, адже він – запорука людського ⁹здоров_я!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома