Вища нервова діяльність

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 253 рази
15 запитань
Запитання 1

Виберіть усі приклади безумовних рефлексів

варіанти відповідей

виділення слини при погляді на лимон

кашель при потраплянні їжі в гортань

поворот голови в бік знайомого голосу

виділення слини на смак лимона

поворот голови в бік звідки тебе кличуть по імені

Запитання 2

Виберіть ознаки умовних рефлексів ?

варіанти відповідей

індивідуальні

успадковуються

набуті

рефлекторні дуги проходять через КВП

у всіх особин виду однакові

можуть зникати

Запитання 3

Складний комплекс пристосувань оргаанізму , спямований на задоволення потреб організму , які проявляються в певних діях це -

варіанти відповідей

інстинкт

психіка

поведінка людини

ВНД

Запитання 4

Процес відображення звязків і відношень між предметами та явищами дійсності, що забезпечує засвоєння нових знань

варіанти відповідей

навчання

свдомість

мислення

память

Запитання 5

5.Укажіть процес, який відбувається в результаті, коли дія умовного подразника не підкріплюється безумовним: 

варіанти відповідей

1 гальмування

2. збудження

3. концентрація

4. поширення

Запитання 6

На якому малюнку зображено рухові види пам'яті?

варіанти відповідей
Запитання 7

Який вид пам'яті дозволяє учневі запам'ятати іноземні слова на перерві перед контрольною?

варіанти відповідей

довготривала

мимовільна

короткочасна

сенсорна

Запитання 8

Укажіть добові ритми людини:

варіанти відповідей

зміна температури тіла

серцевий цикл

сон/бадьорість

ритмічні рухи кишечнику

виділення гормонів

Запитання 9

Встановіть відповідність між типом темпераменту та його характеристикою:

А - холерик 1 - значна рухливість нервових процесів;

Б- флегматик 2 - слабкорозвинені як збудження, так і гальмування

В - сангвінік 3 - мала рухливість нервових процесів

Г - меланхолік 4 - перевага процесів збудження над гальмуванням

варіанти відповідей

А -4; Б-2 В -1; Г -3;

А - 3; Б- 1; В - 2; Г -4;

А -4; Б - 3; В - 2 ; Г - 1;

А -4; Б - 3; В - 1; Г - 2

Запитання 10

Зупинка водієм автомобіля, коли загоряється червоне світло світлофора, є прикладом:

варіанти відповідей

умовного рефлекса

безумовного рефлекса

гальмування

реакція

Запитання 11

Регулюють всі функції організму людини системи органів

варіанти відповідей

нервова, гуморальна, травна

нервова, імунна, травна

нервова, ендокринна, імунна

ендокринна, імунна, дихальна

Запитання 12

Які ознаки характерні для періоду швидкого сну?

варіанти відповідей

 сновидіння

зниження артеріального тиску

збільшення частоти серцевих скорочень

зниження тонусу скелетних м'язів

 підвищення тонусу скелетних м'язів

швидкі рухи очей

Запитання 13

Вид пам'яті, що проявляється під час виконання певної діяльності і необхідно для її виконання в кожний заданий проміжок часу:

варіанти відповідей

сенсорна пам'ять

емоційна пам'ять

довготривала пам'ять

оперативна пам'ять

Запитання 14

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

всі особини одного виду мають однакові умовні рефлекси

вчення про вищу нервову діяльність створив І. П. Павлов

Виконання танцю - це приклад умовних рефлексів

система послідовних стабільних умовних рефлексів - це інстинкт

вміння ходити - це безумовні рефлекси

центри безумовних рефлексів містяться у КВП

друга сигнальна система властива лише людині

Запитання 15

Встановіть відповідність між основними критеріями свідомості людини та їх характеристиками:

1 - зосередженність думок А - здатність прогнозувати й чекати

2 - абстрактне мислення Б - здатність формувати й оцінювати етичні

та естетичні цінності

3 - оцінка дій В - здатність виокремлювати з великої

кількості явищ довкілля й зосереджувати на них

увагу

4 - усвідомлення власного Я й оточення Г - здатність абстрактно мислити й

оперувати певними загальними

положеннями

5 - сприйняття культурних цінностей, Д - здатність усвідомлювати суспільство

власної особистості


варіанти відповідей

1 - Б; 2 - А 3 - Д; 4 - В; 5 - Г

1 - В; 2 - Д; 3- А ; 4 - Б 5 - Г

1 -В; ; 2 - Г ; 3 -Д 4 - А 5 - Б

1 - В; -2 - Г; ; 3 - А; 4 - Д 5 -Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест