Вища нервова діяльність

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Виберіть умовний рефлекс:

варіанти відповідей

звуження судин шкіри у холодну погоду

виділення жовчі через надходження жирної їжі у дванадцятипалу кишку

виділення слини на звук свисика

розширення зіниць у темряві

Запитання 2

Укажіть приклад штучного умовного рефлексу:

варіанти відповідей

слиновидільний рефлекс собаки на запах мяса

слиновидільний рефлекс собаки на вигляд їжі

слиновидільний рефлекс собаки на спалах лампочки

слиновиділення у людини внаслідок згадки про смачну їжу

Запитання 3

Укажіть вид памяті,що дає змогу відтворювати рухи?

варіанти відповідей

емоційна

моторна

образна

словесно-логічна

Запитання 4

Укажіть тип нервової системи, який властивий меланхоліку

варіанти відповідей

сильний, врівноважений, рухливий

сильний, врівноважений, інертний

сильний, рухливий, неврівноважений

слабкий

Запитання 5

Визначте вид памяті на почуття, пережиті людиною:

варіанти відповідей

емоційна

моторна

образна

словесно-логічна

Запитання 6

Укажіть частину головного мозку, в якому знаходиться центр керування письмом?

варіанти відповідей

ліва півкуля

права півкуля

обидві півкулі

мозочок

Запитання 7

Виберіть харчові рефлекси:

варіанти відповідей

слиновиділення

чхання

ковтання

кашель

виділення травних соків

Запитання 8

Виберіть правильні твердження щодо сигнальних систем:

варіанти відповідей

перша сигнальна система вроджена

друга сигнальна система формується протягом життя

перша і друга сигнальні системи формуються протягом життя

перша сигнальна система властива людині і тваринам

перша і друга сигнальні системи властиві людині і тваринам

Запитання 9

Укажіть зміни, які відбуваються в організмі під час повільнохвильового сну:

варіанти відповідей

сповільнення серцебиття

зниження тонусу мязів

збільшення частоти дихальних рухів

гальмування рефлекторної активності

підвищення подразливості

Запитання 10

Установіть відповідність між видами памяті та їх прикладами:

А. моторна

Б. емоційна

В. логічно-смислова

Г. образна


варіанти відповідей

1. запямятовування та відтворення музичних творів

2. запамятовування та відтворення прочитаного

3. запамятовування та відтворення почуттів

4. запамятовування та відтворення гімнастичних вправ

А-2; Б-4; В-4; Г-3;

А-4; Б-1; В-2; Г-3;

А-3; Б-4; В-2; Г-1;

А-4; Б-3; В-2; Г-1;

Запитання 11

Розподіліть рефлекси на безумовні (а); та умовні (б)

варіанти відповідей

1. розширення зіниць у темряві

2. підвищення частоти дихання внасліідок збільшення концентрації СО2

3. вітання зі знайомими при зустрічі

4. розширення судин шкіри у спеку

5. танцювальні рухи коня за сигналом дресирувальника

6. вставання учнів при вході в клас учителя

а-1,2,3,5 б-4,6

а-1,2 б-3,4,5,6

Запитання 12

Установіть відповідність між процесами вищої нервової діяльності та їхніми характеристиками:

1. збудження

2. гальмування

3. поширення збудження (іррадіація)

4. концентрація

варіанти відповідей

А. припинення або послаблення певних реакцій організму

Б. виникнення нервових імпульсів під впливом певних подразників

В. обмеженя, скорочення зони збудження або гальмування

Г. поширення збудження або гальмування ЦНС

Д. утворення тимчасових нервових звязків

1-Б; 2-В; 3-Г; 4-В

1-Д; 2-В; 3-А; 4-Б

1-А; 2-Д; 3-В; 4-Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест