Поняття про вищу нервову діяльність. Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти.

Тестові завдання з теми "Вища нервова діяльність" 8 клас.

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 84 рази
10 запитань
Запитання 1

Ідею про те, що вся психічна діяльність людини є рефлекторною, уперше висловив

варіанти відповідей

І.П.Павлов

І.М.Сєченов

О.О.Богомолець

В.А.Бондаренко

Запитання 2

Сукупність взаємопов'язаних нервових процесів, що відбувається в корі та підкоркових центрах головного мозку і забезпречують досконалі пристосування людини до умов існування - це

варіанти відповідей

поведінка

інстинкт

вища нервова діяльність

рефлекс

Запитання 3

До основних видів безумовних рефлексів належать:

варіанти відповідей

видові

дихальні

харчові

індивідуальні

хапальні

захисні

орієнтувальні

постійні

Запитання 4

Сукупність послідовних безумовних рефлексів, що виникають на подразнення зовнішнього і внутрішнього середовища організму і визначають забезпечення певної життєвої функції, називають

варіанти відповідей

умовним рефлексом

інстинктом

безумовним рефлексом

вищою нервовою діяльністю

Запитання 5

Хто з учених довів утворення умовних рефлексів на базі безумовних рефлексів

варіанти відповідей

І.П. Павлов

І.М.Сєченов

О.О.Богомолець

В.А.Бондаренко

Запитання 6

Виниклення навичок і звичок у людини базується на формуванні

варіанти відповідей

умовного рефлексу

безумовного рефлексу

динамічного стереотипу

інстинкту

Запитання 7

Здатність процесів збудження і гальмування поширюватися по всій центральній нервовій системі - це

варіанти відповідей

концентрація

іррадіація

динамічний стереотип

тимчасовий нервовий зв'язок

Запитання 8

Умовні рефлекси

варіанти відповідей

є постійними

не є постійними

Запитання 9

Утворення умовних рефлексів дослідили на

варіанти відповідей

щурах

котах

собаках

рибах

Запитання 10

Рефлекси, що забезпечують захист організму від дії різних чинників - це

варіанти відповідей

хапальні

дихальні

захисні

орієнтувальні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест