вища нервова діяльність

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 241 раз
20 запитань
Запитання 1

Виберіть із списку безумовні рефлекси:

варіанти відповідей

А) Хапальні 

Б) Дихальні

В) Харчові

Г) Захисні

Д) Орієнтувальний 

Е) Спортивний

Запитання 2

Укажіть, які ознаки характеризують безумовний рефлекс:

варіанти відповідей

А видовий

Б генетично зумовлений

В набутий

Г відносно постійний

Д індивідуальний

Запитання 3

1) багато безумовних рефлексів виявляються не відразу після народження, а тільки через деякий час; 2) на основі безумовних рефлексів здійснюються регуляція і узгоджена діяльність різних органів:

варіанти відповідей

А) правильне перше твердження 

Б) правильне друге твердження

В) обидва твердження правильні

Г) обидва твердження неправильні

Запитання 4

Серед меланхоліків багато геніальних митців: композитор П.І.Чайковський, письменник М.В.Гоголь. Виділіть 3 характеристики меланхоліків.

варіанти відповідей

висока енергія і працездатність

бояться відповідальності

вміють швидко перебудовуватися на іншу діяльність

слабо розвинені процеси збудження

підкорення чужій волі

люди нестримного типу

Запитання 5

Ці відомі люди - сильні, але неврівноважені, вибухові у своїх емоціях. За типом темпераменту вони...

варіанти відповідей

сангвініки

флегматики

холерики

меланхоліки

Запитання 6

Які рефлекси,мають тимчасовий характер та здійснюються за певних впливів?

варіанти відповідей

Умовні

Безумовні

Умовні та безумовні

Всі відповіді невірні

Запитання 7

Виділіть 2 ознаки флегматичного типу темпераменту

варіанти відповідей

слабкий тип вищої нервової діяльності

сильний тип вищої нервової діяльності

рухливий тип

інертний тип

Запитання 8

Визначте тип темпераменту: Врівноважений – Рухливий – Жвавий тип

варіанти відповідей

А) Меланхолік 

Б) Холерик

В) Флегматик 

Г) Сангвінік

Д) Всі відповіді вірні

Запитання 9

Депресивний характер емоцій. 

варіанти відповідей

флегматик

меланхолік

сангвінік

холерик

Запитання 10

Зберігання та відтворення рухів забезпечує:

варіанти відповідей

А) Образна пам’ять

Б) Словесно-логічна пам’ять

В) Моторна пам’ять

Г) Емоційна пам’ять 

Запитання 11

Виберіть із перелічених нижче, фактори, які необхідні для формування умовних рефлексів:

варіанти відповідей

А) Дія байдужого подразника

Б) Передування дії умовного подразника безумовному 

В) Біологічне значення та сила дії умовного подразника повинна бути слабшою від дії безумовного 

Г) Обов’язковою умовою являється неодноразове підкріплення умвного подразника безумовним 

Д) Для того щоб умовний рефлекс закріпився, потрібно періодично підкріплювати його дію.

Запитання 12

Чхання,кашель- це приклад рефлексу

варіанти відповідей

харчового

хапального

захисного

дихального

статевого

орієнтувального

Запитання 13

Оберіть тип темпераменту людини зображеної на фото

варіанти відповідей

сангвінік

флегматик

меланхолік

холерик

Запитання 14

Соціальними чинниками які визначають особливості розумової діяльності людини є:

варіанти відповідей

абстрактне мислення

відчуття

мовлення

праця

емоції

суспільний спосіб життя

пам'ять

увага

Запитання 15

До пасивного научіння відноситься:

варіанти відповідей

научіння шляхом спроб та помилок

вироблення умовних рефлексів

звикання

наслідування

закарбування

научіння шляхом міркувань

миттєве научіння

мимовільне научіння

Запитання 16

Фізіологічною одиницею нервової системи є

варіанти відповідей

Нейрон

Ганглїї

Нейроглія

Рефлекторна дуга

Запитання 17

Поняття "темперамент" ввів у науковий обіг

варіанти відповідей

Гіппократ

І. П. Павлов

Ч. Дарвін

І.М. Сеченов

Запитання 18

Результатом роботи якої сигнальної системи є виділення у людини слини на запах їжі

варіанти відповідей

першої

другої

третьої

Запитання 19

Ця пам'ять зберігає лише те, на що спрямована увага людини

варіанти відповідей

емоційна

довгострокова

довільна

короткочасна

Запитання 20

Природжена форма поведінки це -

варіанти відповідей

рефлекс

інстинкт

мислення

характер

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест