Вища нервова діяльність людини

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 142 рази
21 запитання
Запитання 1

Засновниками вчення про вищу нервову діяльність є:

варіанти відповідей

І. Мєчніков;

І. Павлов;

Гіппократ

М. Сєченов

Запитання 2

Фізіологічною основою мови та мислення у людини є сигнальна система:

варіанти відповідей

перша

перша і друга

вірної відповіді немає.

друга;

Запитання 3

Сильний врівноважений інертний тип ВНД

варіанти відповідей

Холерик

Меланхолік

Флегматик

Снгвінік

Запитання 4

Сукупність стійких індивідуальних рис особистості, що формуються і виявляються в процесі діяльності та взаємодії з іншими суб'єктами і зумовлюють характерні для неї способи поведінки.

варіанти відповідей

Характер

Темперамент

Звички

Рефлекс

Запитання 5

Типові для людини дії або особливості поведінки, які стали її потребою

варіанти відповідей

навички;

звички;

сприйняття;

умовні рефлекси

Запитання 6

Закріплення в пам’яті певних знань — це

  

варіанти відповідей

запам’ятовування

пам’ять

повторення 

відтворення

Запитання 7

Стійке поєднання психодинамічних властивостей індивіда, що виявляється у його поведінці і складає її органічну основу.

варіанти відповідей

характер

темперамент

звичка

навичка

Запитання 8

Вид пам’яті, яка забезпечує зберігання і відтворення колись сприйнятого життєво важливого об’єкта:  


варіанти відповідей

моторна

образна

емоційна 

словесно-логічна 

Запитання 9

Осмислене запам’ятовування переважає над механічним тому, що воно:

варіанти відповідей

довготриваліше;

продуктивніше

короткотриваліше;

непродуктивне.

Запитання 10

Інстинкт – це сукупність:

варіанти відповідей

безумовних і умовних рефлексів;

безумовних рефлексів;

умовних рефлексів;

навичок.

Запитання 11

  Позначте, чого не слід робити, щоб забезпечити нормальний спокійний сон:


варіанти відповідей

лягати спати завжди в один і той самий час 

прогулятись перед сном на свіжому повітрі

багато поїсти на ніч 

спати в добре провітреному приміщенні

Запитання 12

Зазвичай сон людини складається з:

варіанти відповідей

1-2-циклів;

10 – 12 циклів;

циклів немає.

4 – 6 циклів;

Запитання 13

1.     Укажіть фазу сну, під час якої виникають сновидіння:


варіанти відповідей

сновидіння виникають у будь-яку фазу сну

швидкий

повільний

у всіх людей по різному

Запитання 14

1.     Виберіть вид пам’яті, яка забезпечує запам’ятовування, зберігання та відтворення рухів:


варіанти відповідей

змістова 

моторна 

образна

емоційна  

Запитання 15

 Найвища форма психічного відображення дійсності – це:


варіанти відповідей

мова

свідомість   

мислення  

інстинкт

Запитання 16

Укажіть характеристики безумовних рефлексів:


варіанти відповідей

видові

індивідуальні

мають тимчасовий характер

постійні

не успадковуються

успадковуються

для створення потрібні певні умови

Запитання 17

  Позначте рекомендацію, якої не слід дотримуватися, щоб краще запам’ятати матеріал:

     

варіанти відповідей

запам’ятовування має бути осмисленим

необхідно зосередити увагу на матеріалі, який вивчаєш

заучувати необхідно швидко і з багаторазовим повторенням

надавати емоційного забарвлення тому, що потрібно запам’ятати

Запитання 18

1.     Позначте півкулю головного мозку людини, у якій розташований центр керування письмом:


варіанти відповідей

права

обидві півкулі

ліва 

Запитання 19

Позначте півкулю головного мозку людини, у якій розташований центр,який відповідає за логічне мислення людини, тобто за формулювання понять, побудову узагальнень, висновків, складання прогнозів тощо:



варіанти відповідей

ліва

права

обидві півкулі

Запитання 20

1.     Прикладом яких біоритмів є підвищення активності вранці у ”жайворонків”

варіанти відповідей

добових  

багаторічних

сезонних

місячних   

Запитання 21

Укажіть характеристики умовних рефлексів:


варіанти відповідей

видові

здійснюються функцією вищого відділу ЦНС (кори великих півкуль головного мозку).

постійні

успадковуються

виникають на будь-які індиферентні подразники, які діють на різні рецепторні поля.

виникають у відповідь на адекватні подразники, які діють на однорідне рецептивне поле.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест