Хто створив та експерементально довів вчення про умовні рефлекси ( дослід з псом)
ВНД базується на рефлексах
Безумовні рефлекси
Мова належить
Ви прогулюєтеся в парку і почули як заспівав соловей, повернувши голову. Який рефлекс описаний
Інстинкт - сукупність :
Психофізіологічний процес, що забезпечує чуттєве відображення в мозку людини предметів і явищ навколишнього світу в їхніх зв'язках і відношеннях - це
Умовний рефлекс
Збереження і відтворення минулого досвіду
Чим людина відрізняється від тварин:
Реакція організму на будь яке подразнення, що здійснюється за участю нервової системи - це
З даного переліку виберіть особливості умовних рефлексів
(декілька варіантів)
Пам'ять, яка виявляється у запам'ятовуванні образів, уявлень конкретних предметів, явищ, їхніх властивостей, наочно даних зв'язків між ними.
Вкажіть тип темпераменту за типом нервової системи — сильний, врівноважений, інертний.
Вкажіть тип темпераменту за типом нервової системи — сильний, врівноважений, рухливий.
До внутрішніх біоритмів відносять:
Плач деяких дітей у лікарні,коли вони бачать лікаря у білому халаті,це прояв:
Прикладом умовного рефлексу у дитини є:
Кашель,чхання,кліпання очима-це рефлекси:
Запам,ятовування, яке здійснюється без спеціально поставленої мети запам,ятати:
До біоритмів можна віднести:
Під час сну відбувається:
(декілька варіантів)
Сукупність нервових процесів, що виникають у корі великого мозку при безпосередньому впливі на сенсорні системи чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, - це
Психічний феномен, який полягає в збереженні та наступному відтворенні ми-
нулого досвіду, що дає можливість його повторного застосування в процесі життєдіяльності людини.
Види пам’яті за часом зберігання інформації
Ланцюг послідовних безумовних рефлексів, що
є однією з форм пристосування людини до умов життя.
Які бувають види сну
Причини порушення сну
Научіння завдяки якому формується поведінкова реакція на певний умовний подразник
Діяльність, спрямована на поповнення досвіду із залученням пізнавальної форми научіння
Процес чуттєвого відображення предметів і явищ навколишнього середовища вцілому, а не окремих їх властивостей
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома