вища нервова діяльніть

Додано: 16 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 2 рази
20 запитань
Запитання 1

Кашель, чхання, кліпання очима — це рефлекси

варіанти відповідей

умовні

орієнтувальні безумовні

 харчові безумовні

 захисні безумовні

Запитання 2

До умовних рефлексів належать:

варіанти відповідей

Дихальні

їзда на велосипеді

поведінка на уроці

чхання

Запитання 3

Прикладом утворення у дитини умовного рефлексу в перші місяці життя є:

варіанти відповідей

кліпання очима

засипання під колискову

хапання іграшки

мимовільне сечовипускання

Запитання 4

Мигання повік і зіничний рефлекс мають орієнтувальне значення.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Універсальним процесом, завдяки якому ми зберігаємо й у потрібний момент можемо відтворити те, що набуто в нашому досвіді є...

варіанти відповідей

мислення

пам'ять

навчання

мова

Запитання 6

Сон - це функціонування організму під час якого...

варіанти відповідей

мозок відпочиває

впорядкування інформації

гальмування складових мозку

бездіяльність

Запитання 7

Які з даних визначень є назвами типу темпераменту?

варіанти відповідей

холерик

сангвінік

меланхолік

флегматик

всі відповіді правильні

Запитання 8

За І. П. Павловим - три властивості, що визначають тип вищої нервової діяльності.

варіанти відповідей

сила

сон

врівноваженість

інстинкт

рухливість

Запитання 9

Оберіть сильний, але неврівноважений тип темпераменту.

варіанти відповідей

сангвінік

меланхолік

флегматик

холерик

Запитання 10

Своє ставлення до конкретних або уявних предметів чи подій людина виражає за допомогою

варіанти відповідей

мови

уяви

емоцій 

 уваги

Запитання 11

Відбиття в головному мозку цілісного образу предмета чи явища називають

варіанти відповідей

відчуттям

 уявою

сприйняттям 

свідомістю

Запитання 12

 Процес пригадування збереженої інформації називається:

варіанти відповідей

 запам'ятовуванням

 сприйняттям

 навичками

відтворенням

Запитання 13

Який вид пам'яті дозволяє учневі запам'ятати іноземні слова на перерві перед контрольною?

варіанти відповідей

довготривала

мимовільна

короткочасна 

сенсорна

Запитання 14

 Яким видом пам'яті є запам'ятовування віршів?

варіанти відповідей

образною

словесно-логічною

емоційною

руховою

Запитання 15

Розрізняють чотири види пам'яті

варіанти відповідей

моторну

емоційну

образну

словесно-логічну

образно-логічну

Запитання 16

 Темперамент – сукупність індивідуальних особливостей, що виявляються у силі, швидкості та зрівноваженості нервових процесів. Вкажіть правильні твердження:

І. Темперамент не впливає на успішність діяльності людини.

ІІ. Кожен тип темпераменту має свої позитивні та негативні особливості. 

ІІІ. Особливості нервових процесів сангвінічного типу темпераменту:

сильний, неврівноважений, рухливий.


варіанти відповідей

правильні тільки твердження І і ІІ

правильні тільки твердження І і ІІІ

правильні тільки твердження ІІ і ІІІ

усі твердження правильні

усі твердження неправильні

Запитання 17

Визначте правильність тверджень щодо біологічної ролі умовних рефлексів:

І. Забезпечують сталість внутрішнього середовища та процеси розмноження.

ІІ. Забезпечують навчання людини й різноманітність інтелектуальної діяльності.

ІІІ. Мають сигнальне значення.

варіанти відповідей

правильні тільки твердження І і ІІ

правильні тільки твердження І і ІІІ

правильні тільки твердження ІІ і ІІІ

усі твердження правильні

усі твердження неправильні

Запитання 18

Слабка сила нервових процесів характерна людям з типом темпераменту

варіанти відповідей

флегматичним

 холеричним

меланхолічним

сангвіністичним

Запитання 19

Складна система безумовних рефлексів, пов'язаних із збереженням виду, - це:

варіанти відповідей

інстинкти

динамічні стериотипи

тимчасовий нервовий зв'язок

навичка

Запитання 20

До безумовних рефлексів належать:

варіанти відповідей

научіння

зміна розміру зіниці при різній інтинсивності світла

чхання

кашель

відсмикування руки при уколі

виділення слини на вигляд лимона

збліднення у стоматолога

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест