Закріпити знання учнів про величини та одиниці їхнього вимірювання (одиниці вимірювання часу); удосконалювати обчислювальні навички додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
Розглянь малюнок. Встанови відповідність: 1 доба це ...
Розглянь малюнок. Встанови відповідність: 1 рік це ...
Встанови відповідність: 1 місяць це
Учні склали вирази за умовою. Про що дізнаємося, коли знайдемо значення виразу?
У Наталки є 12 олівців і 10 фломастерів. Брат купив їй ще 6 олівців і 8 фломастерів.
Вираз: 12 + 10
Учні склали вираз за умовою. Про що дізнаємося, коли знайдемо значення виразу?
У Наталки є 12 олівців і 10 фломастерів. Брат купив їй ще 6 олівців і 8
фломастерів.
Вираз: 12 - 10
Учні склали вираз за умовою. Про що дізнаємося, коли знайдемо значення виразу?
У Наталки є 12 олівців і 10 фломастерів. Брат купив їй ще 6 олівців і 8
фломастерів.
Вираз: 12 + 6
Учні склали вираз за умовою. Про що дізнаємося, коли знайдемо значення виразу?
У Наталки є 12 олівців і 10 фломастерів. Брат купив їй ще 6 олівців і 8
фломастерів.
Вираз: 10 + 8
Учні склали вираз за умовою. Про що дізнаємося, коли знайдемо значення виразу?
У Наталки є 12 олівців і 10 фломастерів. Брат купив їй ще 6 олівців і 8
фломастерів.
Вираз: 8 - 6
Допоможи песику Патрону "розмінувати" вираз. Потрібно вставити пропущене число:
₷ + 30 = 90
Допоможи песику Патрону "розмінувати" вираз. Потрібно вставити пропущене число:
₷ - 30 = 60
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома