Інструкція
Перед вами 60 запитань. Відповіді на запитання позначайте у клітинках: відповідь на перше питання в клітинці під номером 1, на друге – під номером 2 і т. д. Якщо з твердженням ви не згодні, ставте знак « - » , якщо ж згодні – ставте «+».
Запитання
Всі запитання починаються зі слів: «Чи подобається тобі…»
Перед вами 60 запитань. Якщо з твердженням ви не згодні, ставте « ні » , якщо ж згодні – ставте «так».
Всі запитання починаються зі слів: «Чи подобається тобі…»
1.Вирішувати логічні завдання, знаходити швидку відповідь.
2.Випробовувати нові ідеї.
· 3.Швидко оволодівати новими знаннями.
· 4.Самостійно малювати ілюстрації, картини.
· 5.Співати на публіку.
· 6.Писати в якості поета чи письменника.
· 7.Приймати участь у виставах, спектаклях.
· 8.Конструювати моделі будівель, транспорту.
· 9.Завжди бути у центрі уваги оточуючих.
· 10. Грати в рухливі ігри, які вимагають швидкості та спритності.
· 11.Вирішувати математичні завдання.
12. Придумувати та втілювати різні винаходи.
13. Вчити напам'ять вірші.
14. Розглядати картини, скульптури, архітектурні пам'ятки.
·
· 15. Дивитись музичні конкурси, телепередачі.
·
16. Читати чи слухати, коли тобі читають.
·
17. Виступати в ролі актора.
·
18. Виготовляти нові речі зі старих.
·
19. Знайомитись з новими людьми.
·
20. Брати участь у спортивних змаганнях.
·
21. Відгадувати зашифровані слова, працювати з мовним матеріалом.
·
22. Створювати подарунки власноруч.
·
23. Відвідувати музеї, виставки.
·
24. Створювати композиції з дрібних матеріалів (бісеру).
·
· 25. Слухати класичну музику.
·
26. Цікавитись походженням нових слів.
·
27. Копіювати людей, змінюючи інтонацію голосу.
·
28. Креслити схеми, таблиці.
·
29. Аналізувати вчинки та поведінку інших.
·
30. Здобувати перемогу в спортивних змаганнях.
·
31. Встановлювати зв'язок між причиною та наслідком.
·
32. Занурюватися з головою в заняття, яке цікавить.
·
33. Переконувати й доводити власну думку.
·
34. Переставляти речі, предмети в кімнаті.
·
35. Займатися в танцювальній студії.
·
36. Купувати нові книги.
·
37. Розігрувати драматичні сцени.
·
38. Будувати, ремонтувати, лагодити щось самостійно.
·
39. Бути ведучим в заходах, подіях.
·
40. Займатися спортом у гуртках , секціях.
·
41. Розв'язувати складні задачі з логічним навантаженням.
·
42. Вирішувати проблему різними шляхами.
·
43. Цікавитися тим, що відбувається навколо.
·
44. Працювати з пластиліном, глиною.
·
45. Відвідувати музичні концерти, оперу.
·
46. Під час читання передавати емоції літературних героїв.
·
47.Зацікавлювати співрозмовника.
·
48. Вивчати комп'ютер.
·
49. Самому виконувати складні доручення.
·
50.Займатись силовими видами спорту.
·
51. Аналізувати різні події, ситуації.
·
52. Пропонувати власні ідеї.
·
53. Читати журнали.
·
54. Передавати в малюнках свій настрій.
·
55. Грати на музичному інструменті.
·
56. Детально про щось розповідати.
·
57. Свої відчуття передавати за допомогою міміки, жестів, рухів.
·
58. Читати видання про створення нових машин, механізмів.
·
59. Брати на себе відповідальність.
60. Брати участь у марафонах, забігах, велозаїздах
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома