Властивості додавання та віднімання натуральних чисел

Додано: 23 вересня 2020
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 184 рази
10 запитань
Запитання 1

Обчисли зручним способом 27+28+13+12

варіанти відповідей

60

50

80

90

Запитання 2

Обчисли, використовуя властивості додавання (547+204)+496

варіанти відповідей

1347

1247

1147

1243

Запитання 3

В якому випадку правильно застосували властивості віднімання для об­числення значення виразу 78-(29+38)

варіанти відповідей

(78- 29) +38

(78- 29) -38

(78- 38) +29

(78- 38) -29

Запитання 4

У якій з наведених сум значення виразів в дужках рівні?

варіанти відповідей

(0 + 132) + (132 + 1);

(731 + 13) + (702 + 42);

(67 + 22) + (43 + 45);

(30 + 40) + (75 + 0).

Запитання 5

Обчисли, використовуя властивості віднімання 894-(294+250)

варіанти відповідей

430

350

450

550

Запитання 6

Обчисли 2887+1853+113+147

варіанти відповідей

5000

4000

3000

4500

Запитання 7

Який із зазначених порядків виконання дій є найзручнішим для об­числення суми 83 + 127 + 273 + 417?


варіанти відповідей

(273 + 417) + (127 + 83);

(417 + 127) + (273 + 83);

(273 + 127) + (417 + 83);

(83 + 127) + (417 + 273)

Запитання 8

Яке число треба поставити замість *, щоб сума 224 + * + 1276 дорівнюва­ла 2500?

варіанти відповідей

100

0

50

1000

Запитання 9

Яка з величин є значенням суми 3 год 28 хв + 5 год 35 хв?

варіанти відповідей

8 год 63 хв

9 год 3 хв

8 год 28 хв

8 год 3 хв

Запитання 10

В якому випадку правильно застосували властивості віднімання для об­числення значення виразу (817 + 659) – 159



варіанти відповідей

(817 + 159) – 659

(817 - 159) – 659

( 659 -159) + 817

( 659 -159) - 817

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест