Назвіть прізвище вченого - основоположника сучасного вчення про вищу нервову діяльність.
Реакції, набуті людиною та тваринами протягом життя, що забезпечують пристосування до мінливих умов середовища, називають...
Виберіть особливості безумовних рефлексів.
Виберіть особливості умовних рефлексів.
Виберіть приклади умовних рефлексів.
Скільки віділяють типів ВНД?
На яких картинках зображено безумовний рефлекс?
Вкажіть ознаки, що характеризують специфічну вищу нервову діяльність людини:
Вкажіть послідовність проходження нервовим імпульсом ланок рефлекторної дуги умовного рефлексу на вигляд їжі:
а) слинні залози
б) центр слиновиділення
в) тимчасовий зв'язок
г) чутливий нейрон
д) зорові центри кори мозку
е) рецептори сітківки
є) руховий нейрон
Визначте пропущені терміни, знайдіть правильну послідовність цифр у відповіді.
Формування умовного рефлексу
Вироблення умовного слиновидільного рефлексу починається з подачі майбутнього (?) подразника, наприклад, вмикання лампочки. Після цього тварині дають їжу - (?) подразник. Їжа викликає збудження в (?), і виділяється слина. Якщо процедуру повторити кілька разів, то поступово між зоровим та харчовим центрами утворюється (?), що свідчить про сформованість умовного рефлексу.
Список термінів:
1- тимчасовий зв'язок
2- великі півкулі
3- довгастий мозок
4- умовний
5- постійний зв'язок
6- травний канал
7- безумовний
Основними нервовими процесами, що координують вищу нервову діяльність, є:
Укажіть, де містяться центри виникнення умовних рефлексів у людини:
Зазначте, що є основою вищої нерової діяльності?
Вкажіть основну причину гальмування умовних рефлексів:
Укажіть основну структурну одиницю нервової системи
У людини значну частину поведінки становлять:
Умовний рефлекс виділення слини у собаки на світло вироблявся якщо:
Для того, щоб виробився умовний рефлекс необхідно дотримуватись такої послідовності подразників:
Виділення слини у відповідь на дзвін посуду - це приклад:
Смоктальний рефлекс у дитини - це приклад:
Зберігаються протягом всього життя:
Рефлекси, набуті людиною протягом життя, які забезпечують пристосування організму до умов середовища:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома