Природжені стійкі реакції на життєво важливі подразники, які забезпечують виживання виду це
Набуті індивідуальні реакції, що дають можливість пристосуватись до змін середовища це
Вибери ознаки, характерні для умовних рефлексів:
Визначте вид пам'яті: юний Моцарт, прослухавши вперше складний музичний твір, записав його без помилок
Здатність виконувати дії відповідно до заданих критеріїв, що набута в процесі життєвої практики чи навчання це
Психічний процес самостійного пошуку і відкриття суттєво нового це
І сигнальна система:
За образне мислення людини відповідає півкуля
Оберіть поняття, що характеризує навчання:
Швидкий сон спостерігається:
Позначте півкулю головного мозку людини, у якій розташований центр, який визначає музикальність:
Для якого періоду сну характерні такі ознаки: звуження зіниць, почервоніння шкіри, посилення потовиділення, зниження активності серцево-судинної, травної, дихальної та видільної систем?
Установіть послідовність між тривалістю збереження інформації та типом пам"яті :
1. 0.3-2 сек.
2. 15-30 сек.
3. кілька років
А) короткочасна
Б) довготривала
В) сенсорна
Установіть відповідність між типом пам'яті та її визначенням :
1. рухова
2. емоційна
3. образна
4. словесно-логічна
А) пам'ять на зорові, слухові, нюхові, смакові образи
Б) пам'ять на думки, судження, закономірності та зв' язки між явищами
В) пам'ять на позу й рух тіла
Г) пам'ять емоцій, почуттів
Укажіть тип біоритмів, до яких належить ритм " сон - активність"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома