Василь привіз з моря бурі водорості з ґрунтом у 5-літровій банці й вирішив зробити з ними невеличкий морський акваріум. Оберіть правильні твердження (одне або декілька) щодо догляду за таким акваріумом.
Агар-агар у наукових лабораторіях використовують так: гарячий розчин цього крохмалю розливають у плоскі стерильні чашки (чашки Петрі) і закривають кришками. Коли розчин застигне і перетвориться на густе желе, кришку відкривають і обережно вносять зразки мікроорганізмів. Закривають чашку кришкою і ставлять у пристрій, що підтримує сталу температуру (термостат). Отже, агар-агар використовують у такому методі досліджень, як
Розгляньте малюнок спірогіри (§ 13, мал. 13.3). Виберіть три твердження, які відповідають будові спірогіри.
Під час роботи над проєктом про водорості прісної водойми учні знайшли в інтернеті такий малюнок. Учень висловив думку, що всі ці організми можуть жити в прісній водоймі. Учениця сказала, що всі зображені організми – одноклітинні. Хто з них правий?
Розгляньте водорість, зображену на малюнку. Виберіть правильне твердження, що відповідає її використанню людиною.
Німецький учений Теодор Вільгельм Енгельман поставив у 1881 році елегантний дослід, який досі вважають прикладом вдалого дизайну наукового експерименту. Він освітлював нитчасту водорість білим світлом, пропущеним крізь призму. На той час ще не було датчиків, які могли б показати, де фотосинтез перебігає швидше. Замість датчиків Енгельман використовував рухливих аеробних бактерій. Бактерії збиралися біля ділянок водорості, які виділяли більше кисню.
Укажіть водорість, яку Енгельман використав у своєму досліді
Освітлення яким кольором сприяє найбільшій інтенсивності фотосинтезу? Розташуйте їх у порядку зменшення інтенсивності: від того кольору, який дає найбільшу інтенсивність, до того, освітлення яким найменш ефективне.
Оберіть правильні твердження.
Проаналізуйте діаграму, яка показує, як глибоко проходить у товщу води сонячне світло різних кольорів. Поясніть, чому червоні водорості можуть рости на значно більших глибинах порівняно із зеленими. Наведіть свої міркування, спираючись на попередні завдання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома