Всесвітня історія 7 кл. І счеместр.

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Всесвітня історія, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Хронологічними межами епохи Середньовіччя є:

варіанти відповідей

5--15 ст.

4 – 14 ст.

6-- 16 ст.

Запитання 2

Нащадком східної частини Великої Римської імперії стала рання середньовічна держава:


варіанти відповідей

Візантія

Імперія Карла Великого

Арабський халіфат

Запитання 3

Верденська угода 843 року заклала початок:

варіанти відповідей

Формуванню європейських держав Німеччини, Франції, Італії

Закріпила владу нащадків Каролінгів Франкському королівстві

Започаткувала дипломатичні відносини з Київською державою

Запитання 4

Засновником Арабського халіфату та першим халіфом був:


варіанти відповідей

Мухаммед

Аббас

Хаджа Насреддин

Запитання 5

Об’єднанню арабських племен сприяло:

варіанти відповідей

Виникнення ісламу

Виникнення заліза

Виникнення торгівлі

Запитання 6

Імператорський титул Карл Великий отримав завдяки:

варіанти відповідей

Папі Римському

Патриарху Константинопольскому

Халіфу ісламському

Запитання 7

Ключову роль в усіх сферах життя середньовічної Європи відігравала:

варіанти відповідей

Християнська церква

Мусульманська віра

Королівська влада

Запитання 8

Головним ресурсом середньовічного суспільства є:

варіанти відповідей

Ліс

Море

Гори

Запитання 9

Міста середньовічної Європи були:

варіанти відповідей

Центром ремесла і торгівлі

Центром королівської і папської влади

Центром сільського господарства та науки

Запитання 10

Об’єднання середньовічних ремісників міста мали назву:

варіанти відповідей

Цехи

Гільдії

Ордени

Запитання 11

Основними складовими середньовічного суспільства

варіанти відповідей

«Ті хто воюють, ті хто моляться, ті хто працюють»

Містяни, селяни, королі

Були: пани, слуги, розбійники

Запитання 12

Середньовічні міста, що отримали статус імперських та набули свободи самоврядування називали: міста

варіанти відповідей

Магдебургского права

Міста Парижского права

Міста королівського права

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест