1. Ліро-епічний твір фантастичного, історико-героїчного чи побутового змісту з напруженим сюжетом – це:
Якого різновиду балад НЕ ІСНУЄ?
Виберіть рядок, у якому правильно встановлена відповідність між автором і твором:
1 А.Міцкевич А "Світязь";
2 Р.Л.Стівенсон Б "Вересовий трунок".;
3 Ф.Шиллер В "Рукавичка".
Що зробила Кунігунда для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні?
За якої умови король обіцяв зберегти броварям життя?
Ім'я доньки Короля Ліра, яка по-справжньому любила свого батька.
Робін Гуд - це національний герой
Улюблена зброя Робіна Гуда
Яка квітка у баладі "Світязь" стала символом чистоти і помсти ворогу?
8. Чому старий пікт із «Балади про вересовий напій» не відкрив королю секрет вересового напою?
6. Образами-символами у баладі А. Міцкевича “Світязь” є:
На які квіти перетворились дівчата й жінки Туганової держави у баладі "Світязь"?
Про кого йдеться: " Смерть його не лякає, Життя не цінує він".
Як шотландський король хотів отримати остаточну перемогу над пиктами?
Що було для мешканців міста страшніше за смерть?( балада " Світязь")
5.Які звірі зображені у баладі Ф.Шіллера "Рукавичка"?
11. Чого найбільше боялися жителі міста із балади Міцкевича "Світязь?"
12. У баладі Л. Стівенсона "Вересовий трунок" батько попросив вбити свого сина, кинувши його у воду. Навіщо він це зробив?
Чому балада називається "Світязь?
Хто допомагає народові з балади "Світязь"?
Старий батько штовхнув сина на смерть,
Красуня, яка намагається випробувати силу почуттів лицаря Делоржа
Кого витягли рибалки з води? (балада "Світязь")
За якої умови король обіцяв зберегти броварям життя?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома